قیمت تلویزیون| قیمت تلویزیون ایرانی| قیمت تلویزیون ارزان

قیمت تلویزیون ال ای دی | گران‌ ترین و ارزان‌ترین تلویزیون های بازار کدامند؟ +عکس

افزایش قیمت تلویزیون های خارجی بسیاری از ایرانیان را به سمت خرید تلویزیون ایرانی سوق داده است.

قیمت تلویزیون ال ای دی | گران‌ ترین و ارزان‌ترین تلویزیون های بازار کدامند؟ +عکس

خبرملت: قیمت تلویزیون در سالهای اخیر به رشد بسیار زیادی همراه بوده است. در دو سال گذشته با خروج سامسونگ و ال جی از بازار لوازم خانگی ایران، قیمت تلویزیون سونی، دوو و سام افزایش پیدا کرده است. قیمت تلویزیون ایرانی به نسبت سایر تلویزیون ها ارزان تر است.

افزایش قیمت تلویزیون های خارجی بسیاری از ایرانیان را به سمت خرید تلویزیون ایرانی سوق داده است. تلویزیون های ایرانی اسنوا و ایلیا قیمت مناسب تری نسبت به تلویزیون های خارجی دارند.

بر اساس گزارشی که اقتصاد آنلاین منتشر کرده، قیمت برخی تلویزیون ها به شرح زیر است:

قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل ۵۵X۷۵K مبلغ ۳۴,۳۶۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که مدل KD-۸۵X۸۵J با ۸۵ اینچ مبلغ ۱۲۸,۸۵۰,۰۰۰ تومان است .

قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند  دوو مدلDLE-۳۲M۵۰۰۰EM مبلغ ۷,۳۷۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که مدلDSL-۷۵SU۱۸۰۰  در سایز ۷۵ این برند مبلغ ۶۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند سام مدل UA۵۰T۵۳۵۰TH در سایز ۵۰ اینچ مبلغ ۱۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت مدل UA۶۵TU۸۵۰۰TH در سایز ۶۵ اینچی مبلغ ۳۱,۵۳۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-۴۳SK۱۴۱۰۰M با سایز ۴۳ اینچ مبلغ ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند ضد آب ایلیا در سایز ۵۵ اینچ مبلغ ۱۹۴,۷۶۳,۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

جدول قیمت تلویزیون سونی، دوو، سام، اسنوا و ایلیا

سونی

دوو

سام

256

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار