طرز تهیه رولت کالباس و اسفناج |آموزش تهیه رولت کالباس و اسفناج با یک روش متفاوت

رولت کالباس و اسفناج یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که برای پیش غذا نیز مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه رولت کالباس و اسفناج در ادامه باما همراه باشید.

طرز تهیه رولت کالباس و اسفناج |آموزش تهیه رولت کالباس و اسفناج با یک روش متفاوت

مواد لازم برای ۴ نفر

اسفناج    ۱ دسته کوچک

آب    ½ لیوان

تخم مرغ    ۳ عدد

نمک    ½ قاشق چایخوری

آرد    ۱ لیوان

بکینگ پودر    ۱ قاشق چایخوری

روغن مایع    ۱ قاشق غذاخوری

مواد داخل رولت

پنیر خامه ای    ½ لیوان

سس مایونز    ۱ قاشق غذاخوری

خیارشور    ۸ عدد

شوید خشک    ۱ قاشق چایخوری

کالباس    ۶ تا ۸ ورق

نمک و فلفل سیاه    به مقدار کافی

طرز تهیه رولت کالباس و اسفناج

مرحله اول

برای تهیه رولت کالباس و اسفناج در ابتدای کار اسفناج را به همراه آب درون میکسر می ریزیم و میکس می کنیم تا با هم یکدست شوند. در ادامه پوره اسفناج را درون یک کاسه گود می ریزیم، سپس سفیده و زرده تخم مرغ ها را جدا می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله سفیده های تخم مرغ را به همراه نمک درون یک کاسه جداگانه اضافه کرده و با همزن مخلوط می کنیم تا بافت شان پفکی و ابری شود. در ادامه زرده ها را به همراه روغن به کاسه حاوی پوره اسفناج اضافه کرده و مخلوط می کنیم.

مرحله سوم

حالا آرد و بکینگ پودر را ترکیب کرده و روی مواد داخل کاسه الک می کنیم، سپس با لیسک مواد را مخلوط می کنیم تا بافت شان یکدست شود. در ادامه سفیده تخم مرغ را اضافه کرده و به آرامی ترکیب می کنیم تا بافت مواد یکدست شود.

مرحله چهارم

در این مرحله فر را با دمای ۱۷۰ درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا گرم شود، سپس سینی فر را با کاغذ روغن می پوشانیم و مایه رولت را درون سینی به صورت یکدست پهن می کنیم. در ادامه سینی را در فر قرار می دهیم.

مرحله پنجم

پس از گذشت ۱۰ دقیقه سینی را از فر خارج کرده و رولت را رول می کنیم، سپس روی آنرا با دستمال می پوشانیم و اجازه می دهیم خنک شود. در ادامه خیارشور و شوید را خرد می کنیم و درون یک کاسه می ریزیم.

مرحله ششم

در این مرحله پنیر خامه ای و سس را به همراه مقداری نمک و فلفل سیاه اضافه کرده و مواد را مخلوط می کنیم. در ادامه رولت را باز کرده و مواد را به صورت یکدست روی رولت می مالیم، سپس ورق های کالباس را روی مواد می چینیم.

مرحله هفتم

حالا رولت را مجددا رول می کنیم، سپس درون یخچال قرار می دهیم تا خودش را بگیرد. پس از گذشت یک ساعت رولت را از یخچال خارج می کنیم و در ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم، سپس برش زده و سرو می کنیم.

منبع: چی شی
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار