طرز تهیه سالاد مرغ آمریکایی | آموزش تهیه سالاد مرغ آمریکایی به صورت مرحله به مرحله

سالاد مرغ آمریکایی یکی از انواع سالادهای بسیار محبوب در امریکا است که با ترکیبات متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد مرغ آمریکایی در ادامه با ما همراه باشید.

طرز تهیه سالاد مرغ آمریکایی | آموزش تهیه سالاد مرغ آمریکایی به صورت مرحله به مرحله

مواد لازم برای ۴ نفر

سینه مرغ    ۲ عدد

پیاز قرمز    ۱ عدد

کرفس    ۱ ساقه

شوید    ۱ دسته کوچک

سس مایونز    ۴ قاشق غذاخوری

سس خردل    ۱ قاشق چایخوری

نمک و فلفل سیاه    به مقدار کافی

لیمو ترش    ۱ عدد

طرز تهیه سالاد مرغ آمریکایی

مرحله اول

برای تهیه سالاد مرغ آمریکایی خوشمزه در ابتدای کار گوشت مرغ را به همراه مقداری نمک و فلفل سیاه درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس ۲ لیوان آب اضافه کرده و قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم تا گوشت مرغ بپزد.

مرحله دوم

پس از اینکه آب شروع به جوشیدن کرد، کف های روی سطح آب را با قاشق جمع کرده و دور می ریزیم تا طعم و بوی زهم گوشت مرغ گرفته شود. پس از اینکه گوشت مرغ به طور کامل پخت، آنرا به صورت ریش ریش خرد می کنیم.

مرحله سوم

پس از اینکه گوشت مرغ به طور کامل خنک شد، آنرا درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه نخ وسط ساقه کرفس را جدا می کنیم، سپس آنرا به صورت نگینی خرد کرده و به کاسه حاوی گوشت مرغ اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله پیاز قرمز را به صورت خلالی نازک و یکدست خرد می کنیم، سپس به کاسه اضافه می کنیم. در ادامه برای تهیه سس سالاد، سس مایونز را به همراه سس خردل و مقداری نمک و فلفل داخل یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله پنجم

در این مرحله آب لیموترش را به طور کامل می گیریم، سپس صاف کرده و به سس ها اضافه می کنیم. در ادامه شوید را به صورت ساطوری ریز خرد کرده و به کاسه سس اضافه می کنیم، سپس مواد را به خوبی ترکیب می کنیم.

مرحله ششم

حالا سس را به کاسه حاوی سالاد اضافه کرده و به آرامی مواد را زیر و رو می کنیم تا تمام قسمت های سالاد به سس آغشته شود. در نهایت روی سالاد را سلفون می کشیم و تا زمان سرو در یخچال قرار می دهیم تا طعم ها با هم تلفیق شوند.

منبع: چی شی
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار