ایران خودرو

بزرگترین حراج ایران خودرو در راه است | فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو فقط با 20 میلیون!

نوبت تحویل خودروهای سامانه یکپارچه در 26 فروردین ماه اعلام شد.

بزرگترین حراج ایران خودرو در راه است | فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو فقط با 20 میلیون!

قرعه کشی ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرصه میکند. قرعه کشی ایران خودرو باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است. در طرح قرعه کشی ایران خودرو، خودروهای عرصه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. قرعه کشی ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرصه میکند. با شرکت در قرعه کشی ایران خودرو می‌توانید صاحب یکی از خودروهای ویژه در فروش فوق العادۀ این شرکت‌ها شوید. در ادامه به جزئیات قرعه کشی ایران خودرو میپردازیم.

ایران خودرو

فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو فقط با 20 میلیون!

نوبت تحویل خودروهای سامانه یکپارچه در 26 فروردین ماه اعلام شد. تحویل تمامی خودروها به جز پنج محصول در سال 1402 صورت می‌گیرد. به گزارش کاماپرس امروز سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد که از پنجم اردیبهشت ماه امکان تغییر خودرو انتخابی در سایت سامانه یکپارچه وجود دارد.

امکان تغییر پنج محصول از 5 اردیبهشت

طبق برنامه تحویل خودروهای سامانه یکپارچه، 45 مدل از 50 محصول در سال 1402 تحویل داده می‌شوند. دلیل عدم عرضه پنج محصول باقی مانده، تقاضای زیاد و غیرمنتظره بوده است. این در حالی است که خودروهای تارا و رانا دارای ظرفیت خالی برای تحویل هستند.

بر اساس گفته‌های امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت، افرادی که تحویل خودرو آنها به سال 1402 معوق شده است، می‌توانند محصول انتخابی خود را تغییر دهند. با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه تحویل خودرو از 5 اردیبهشت و تغییر محصول می‌توان زمان تحویل خودرو را کاهش داد. بر این اساس متقاضیان با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه امکان انتخاب تمامی مدل‌ها از تمامی شرکت‌های خودروسازی را دارند.

سخنگوی وزارت صمت اضافه کرد که شرکت ایران خودرو تولید محصول خود را افزایش خواهد داد. به این ترتیب در سال 1403 زمان تحویل خودروها تعدیل می‌شود.

فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو در طرح 90 روزه

گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای جدید از اولین فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو در سال 1402 خبر داد. موعد تحویل خودرو در این طرح 90 روزه اعلام شده است.

جزئیات اولین فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در سال 1402 منتشر شد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار