خرید طلا | قیمت طلا

این هفته طلا بخریم یا نه؟ | توصیه های یک طلا فروش برای خرید طلا

برای خرید طلا در این ایام به توصیه های یک طلا فروش در ادامه مطلب توجه کنید

این هفته طلا بخریم یا نه؟ | توصیه های یک طلا فروش برای خرید طلا

با توجه به ماه صفر و ایام اربعین بازار طلا در شرایط رکورد قرار دارد و افرادی که قصد خرید طلا و سکه دارند بهتر است خرید خود را انجام دهند. یک فعال بازار طلا در پیش بینی از تغییرات قیمت طلا در هفته جاری گفت: با توجه به تغییرات انس جهانی، نرخ ارز و عرضه و تقاضا نوسان ۱ تا ۳ درصدی داشته باشیم که طبیعی است اما افزایش قیمت در بازار نخواهیم داشت.

به گزارش ویکی گردی، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از احتمال ادامه شرایط رکود در بازار طلا تا پایان ماه صفر خبر داد و اظهار کرد: در این هفته نوسان قیمتی نداریم ممکن است با توجه به تغییرات انس جهانی، نرخ ارز و عرضه و تقاضا نوسان ۱ تا ۳ درصدی داشته باشیم که طبیعی است اما افزایش قیمت در بازار نخواهیم داشت بنابراین مردم منتظر تغییر نباشند و هر زمان که نیاز داشتند مبادلات خود را در بازار طلا انجام دهند.

وی افزود: این هفته شدت رکود و کاهش تقاضا بیشتر بود و بازار شرایط آرام و بدون التهابی سپری کرد.

رییس اتحادیه طلا و و جواهر تهران درباره تغیرات قیمتی هفته جاری نیز گفت: انس جهانی در طی این هفته افزایش ۹ دلاری داشت اما در بازارهای داخلی روند قیمت‌ها کاهشی بود به طوری قیمت طلای ۱۸ عیار با ۱۰ هزار تومان کاهش ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار تومان شد، سکه تمام طرح جدید ۱۵۰ هزار تومان و طرح قدیم ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشتند همچنین قیمت ربع سکه و نیم سکه هم ۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار