مهرانه مهین ترابی| مهرانه مهین ترابی و همسرش| ازدواج مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی از مردها فراری است؟ | علت ازدواج نکردن مهرانه مهین ترابی از زبان خودش

مهرانه مهین ترابی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون حالا 66 سال دارد و همچنان مجرد است.

مهرانه مهین ترابی از مردها فراری است؟ | علت ازدواج نکردن مهرانه مهین ترابی از زبان خودش

ازدواج کردن یا نکردن مهرانه مهین ترابی همیشه مورد بحث بوده و شایعات زیادی در این مورد منتشر شده است. مهرانه مهین ترابی سرانجام در برنامه دورهمی اشاره کرد که هنوز ازدواج نکرده است. دلیلی که مهرانه مهین ترابی برای ازدواج نکردنش بیان کرد جالب توجه است. مصاحبه مهرانه مهین ترابی با مهران مدیری را در ادامه بخوانید.

مهین ترابی در گفتگو با مهران مدیری در دورهمی درباره کمرنگ بودنش گفت: من خیلی کم حرف هستم و زیاد اهل مصاحبه نیستم. در بازیگری هم دوست دارم کار کنم، اما کاری را که احساس خوبی به داشته باشم و درکنارش مخاطب هم از تماشایش لذت ببرد.

وی ادامه داد: ۶۳ ساله و متولد مردادماه هستم. درباره مردادماهی‌ها خیلی چیز‌ها می‌گویند، اما ما آدم‌های ساده و بی آزار هستیم (خنده). البته من یک مقدار سخت گیر هستم.

مهین ترابی درباره شروع فعالیش اظهار کرد: خیلی اتفاقی با کلاس‌های تئاتر فرامرز صدیقی آشنا شدم و از سر بیکاری به این کلاس‌ها رفتم؛ بعد از مدتی به بازیگری علاقمند شدم و این حرفه را ادامه دادم با پیشنهاد فرامرز صدیقی به سمت دانشگاه رفتم و در رشته هنر‌های زیبا قبول شدم. دو سالی بود در گمرگ فرودگاه مهرآباد شیفت شب کار می‌کردم و صبح‌ها سر کلاس دانشگاه می‌رفتم؛ شما فکر کنید که چقدر زحمت کشیدم.

بازیگر همسران عنوان کرد: من سال‌ها تئاتر کار می‌کردم و راضی بودم و دوست داشتم. اما زمانی که اولین سریال تلویزیون بازی کردم دیگر نتوانستم رها کنم و پرکار شدم.

ماجرای ازدواج نکردن مهرانه مهین ترابی

در بخشی از برنامه مدیری گفت: درباره ازدواج شما در برنامه صحبت کردم و حواشی به وجود آمد.

مهین ترابی در این خصوص گفت: به طور طبیعی یک خانم ۶۳ ساله باید ازدواج کرده باشد، اما من ازدواج نکردم. خیلی آدم سخت گیری هستم. این موضوع باعث شد، هیچ وقت مرد دلخواه خودم را پیدا نکردم. این همه آدم گشتند و مرد زندگیشان را پیدا کردند، اما یک نفر پیدا نکرد؛ این موضوع چه اشکالی دارد (خنده). هیچ توقع عجیب و غریبی برای ازدواج نداشتم، اما یک اصولی داشتم که نمی‌توانستم از آن کوتاه بیایم. برای من عمق وجود انسان‌ها مهم بود.

انتقادهای تند مهرانه مهین ترابی از سلبریتی ها: با نظر دادن فقط می خواهند اظهار وجود کنند

بازیگر سریال آنام در پاسخ به این سوال که آیا حسرتی در دل دارد یا نه بیان کرد: من با همه اتفاقات زندگیم آشتی بودم و کنار آمدم. هیچ وقت آرزوی آنچنانی نداشتم. از بودنم راضی هستم و شاید هزاران میلیون بار برای همین موضوع از خدا تشکر کردم. به خدا گفتم مرسی که من را به دنیا آوردی و این بودن همه چیز است.

این بازیگر درباره سریال‌های همسران و خانه سبز بیان کرد: همسران، اولین تجربه همکاری من با بیژن بیرنگ بود و برای بازی در این سریال هیجان فراوانی داشتم. این سریال همزمان با ضبط پخش می‌شد و ما نظرات مخاطبان را دریافت می‌کردیم؛ خوشبختانه سریال، راضی کننده بود. در این سریال حرف‌هایی از جنس آشتی، صلح، دوست داشتن و وفادار بودن می‌زدیم. همین موضوع مورد توجه مخاطب قرار گرفت.

در ادامه مهران مدیری از فردوس کاویانی بازیگر سریال همسران یاد کرد و گفت: آرزو می‌کنم که فردوس کاویانی سلامت و روز به روز حالش خوب باشد.

مهین ترابی در ادامه خاطره‌ای از مهران مدیری تعریف کرد و گفت: چند سال پیش اجرا هملت از آقای مدیری را روی صحنه تئاتر دیدم؛ آن موقع مثل امروز ایشان را نمی‌شناختیم. به یاد دارم که شما کار را زیبا اجرا کردید. همه چیز بسیار عالی بود و شما روی صحنه فوق العاده بودید. تعجب می‌کنم که چرا کار را ادامه ندادید.

مدیری گفت: من خیلی تئاتر کار کردم، اما از سال ۷۲ که وارد رادیو و تلویزیون شدم، دیگر نتوانستم ادامه بدهم.

بازیگر سریال شمس العماره درباره عصبانی شدنش گفت: بله عصبانی می‌شوم؛ حتی در زمان عصبانیت بنفش می‌شوم (خنده)!

بازیگر دلدادگان در خصوص تاثیر گذاری هنرمندان در جامعه اظهار کرد: به هیچ عنوان به تاثیر گذاری اعتقاد ندارم؛ چراکه خودمان یک نفر را بازیگر می‌کنیم، بعد همان آدم فردا از بالا به ما نگاه می‌کند. چرا خودمان از فکرمان استفاده نمی‌کنیم، هر انسانی یک دنیای کامل دارد و بیشتر از جذابیتی که در سلبریتی‌ها وجود دارد، انسان باید خودش را کشف کند

مهرانه مهین ترابی در دورهمی: هیچ وقت ازدواج نکردم + فیلم | شهرآرانیوز

 

مصاحبه مهرانه مهین ترابی درباره سریال خاطره انگیز همسران

مهرانه مهین‌ترابی ازجمله بازیگران مجموعه "همسران" بود که هم به‌واسطه این سریال شهرتی چند برابر یافت و هم با بازی پرحس و حالش، تصویر تازه‌ای از نقش زنان در سریال‌های تلویزیونی را نشان داد.

بخش‌هایی از صحبت‌های این بازیگر در گفتگو با جام جم را  در ادامه می‌خوانید. 

دوستشان دارم

بیشتر کارهایی را که در آنها حضور داشتم، دوست دارم و شاید کمتر کاری بوده که از حضور در آن راضی نبوده‌ام ولی به هر حال در کارنامه هر بازیگر نقش‌هایی هست که بیش از بقیه گل می‌کند و مورد توجه قرار می‌گیرد .البته در میان مخاطبان، سریال‌هایی مثل همسران و خانه سبز خیلی مورد توجه قرار گرفت و هنوز هم است مخاطبانی که از خاطرات خود با این سریال‌ها می‌گویند. اینها سریال‌هایی هستند که پشت‌شان نیروی فکری عمیق بوده و همان تفکر متفاوت و روشن بود که منجر به شکل‌گیری تیمی منسجم برای تولید شد.

گذشته‌ها گذشته

البته من زیاد با گذشته‌گرایی و نوستالژی‌بازی موافق نیستم چون حسم این است که آدمی در همین لحظه که در آن قرار گرفته باید بهترین و مفیدترین کار را انجام دهد، ولی این‌که دلایل قدرت یک سریال ماندگار را هم مرور کنیم شاید برای جوان‌ترها الگویی شود، بد نیست.

یک تغییر جالب

سریال همسران مرهون یک کار تیمی منسجم بود. البته تیمی که نه‌یکباره بلکه به‌تدریج شکل گرفت. یادم می‌آید بیژن بیرنگ کارگردان سریال بعد از آن که بازی مرا در "مش خیرا..: صندوقچه اسرار" دیده بود از من به بازی در همسران دعوت کرد ولی من درگیر کاری دیگر بودم و نتوانستم بروم و آنها با گروه دیگری وارد تولید شدند؛ از جمله با غلامحسین لطفی به عنوان بازیگر نقش کمال سکانس‌هایی را هم ضبط کردند ولی در نهایت آنچه می‌خواستند رخ نداد تا تغییر بازیگران و شروع مجدد فیلمبرداری که این بار من چون آزاد بودم، پذیرفتم.

تغییر چهره شدید مهرانه مهین ترابی در آستانه ۷۰ سالگی پربازدید شد!+ عکس

پایان یک فصل

"همسران" با زوج‌های بازیگر، داستان‌های متفاوت، هنرپیشگان مهمان و اجرای خوب سازندگان رفته‌رفته به اوج رسید و وقتی تمام شد خیلی‌ها دوست داشتند فصل دوم هم تولید شود، ولی فردوس کاویانی علاقه نداشت و این شد که "همسران" ماند در دل آرشیو تصویری تلویزیون و درعین حال جایی ویژه باز کرد در دل بینندگانی در رده‌های مختلف سنی که آن زمان سریال را دیده‌بودند.

برابری زن و مرد

"همسران" ازجمله سریال‌هایی بود که ولو به طنز از نقش برابر زن و مرد در پیشبرد زندگی مشترک حرف زد. هدف سازندگان این بود که برخی آفات مردسالاری را ولو به زبان طنز مطرح کنند و از همین‌روست که در این سریال مردانی را می‌بینیم که هم ظرف می‌شویند و هم آشپزی می‌کنند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار