استقلال| مهدی قائدی| امیرحسین حسین زاده

مهدی قائدی و امیرحسین حسین زاده در استقلال | تکلیف دو بازیکن محبوب استقلالی‌ها مشخص شد

با توجه به جدایی محمد محبی از جمع آبی پوشان، استقلال هر دو بازیکن را با هم می‌خواهد.

مهدی قائدی و امیرحسین حسین زاده در استقلال | تکلیف دو بازیکن محبوب استقلالی‌ها مشخص شد

خبرملت: در حالی که داریم به روزهای پایانی نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم استقلال با کمبود بازیکن مواجه شده است. استقلال در فصل نقل و انتقالات هنوز بازیکنان مد نظرش را جذب نکرده است. استقلال تاکنون قرارداد پنج بازیکن را رسمی کرده؛ آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، آریا برزگر، محمدرضا خالدآبادی و مهرداد محمدی. این در حالی است که گفته می‌شود یاسین سلمانی نیز به زودی به استقلال خواهد پیوست. حالا خبر رسیده که استقلال برای جذب دو مهاجم سابق خود اقدامات نهایی را انجام داده است.

مدیران استقلال معتقدند ستاره فصل گذشته این تیم می تواند خودش در این تیم بماند.

قرار است مدیران شباب الاهلی ۷ مرداد ماه‌ به استقلال پاسخ نهایی را بدهند.

به گزارش طرفداری، از زمانی که علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شده است، مذاکرات با باشگاه شباب الاهلی برای حفظ مهدی قائدی از سرگرفته شده است.

مهدی قائدی

در این بین گفته می شود مدیران شباب الاهلی قرار است ۷ مرداد ماه‌ به استقلال در مورد انتقال مهدی قائدی نظر نهایی شان را اعلام کنند.

طبق ادعای مدیران استقلال، شباب الاهلی ترجیح می دهد مهدی قائدی را به تیم های اماراتی ندهد و در صورتی که این بازیکن خودش بخواهد بماند، شانس استقلال برای جذب او بسیار زیاد است.

آخرین پیشنهاد استقلال به امیرحسین حسین زاده

استقلال برای جذب مهاجم ایرانی آخر پیشنهادش را به باشگاه شارلوا ارائه کرده است

در آخرین مذاکره علی خطیر سرپرست باشگاه استقلال با باشگاه شارلوا، آبی ها اعلام کرده اند حاضر نیستند بیشتر از 400 هزار دلار بابت رضایتنامه امیرحسین حسین زاده پرداخت کنند.

به گزارش طرفداری، باشگاه شارلوا بلژیک در پایان لیگ بیست و یکم با پرداخت 250 هزار دلار به استقلال، امیرحسین حسین زاده را به خدمت گرفت تا بتواند پدیده آبی ها را جذب کند.

امیرحسین حسین زاده

در شرایطی که این بازیکن در بخش عمده ای از فصل نیمکت نشین بوده است، باشگاه شارلوا مبلغ 800 هزار دلار بابت رضایتنامه این بازیکن درخواست کرده که این رقم به هیچ عنوان مورد نظر مدیران استقلال نیست.

در آخرین پیشنهاد استقلال به شارلوا، آبی ها اعلام کرده اند حاضر نیستند مبلغی بیشتر از 400 هزار دلار بابت رضایتنامه امیرحسین حسین زاده پرداخت کنند و بیشتر از این مبلغ را پرداخت نخواهند کرد.

گفته می شود با توجه به اینکه امیرحسین حسین زاده در بازار مشتری ندارد، استقلال شانس مناسبی دارد تا بتواند این بازیکن را با پرداخت 400 هزار دلار جذب کند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار