مهدی قائدی

اعلام رسمی خبر جدایی مهدی قائدی از استقلال | رویای بازگشت مهدی قائدی به استقلال نقش برآب شد

باشگاه شباب الاهلی امارات اعلام کرده به مهدی قائدی نیاز دارد.

اعلام رسمی خبر جدایی مهدی قائدی از استقلال | رویای بازگشت مهدی قائدی به استقلال نقش برآب شد

خبرملت: پس از هفته ها سردرگمی، سرانجام تکلیف مهدی قائدی مشخص شد. مهدی قائدی قرار است در تیم شباب الاهلی بماند. با اعلام رسمی خبر ماندن مهدی قائدی، حالا استقلال باید به دنبال جذب یک جانشین برای او باشد. از امیرحسین حسین زاده به عنوان جانشین مهدی قائدی یاد می‌شود.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، با توجه به درخواست هواداران برای حفظ مهدی قائدی یکی از بازیکنان اثرگذار فصل گذشته لیگ برتر در استقلال، بعد از ورود علی خطیر به باشگاه، نامه‌ای برای باشگاه الاهلی ارسال شد تا مذاکرات تازه‌ای بین طرفین صورت بگیرد. 

امروز اما این باشگاه امارات در پاسخ به این درخواست اعلام کرد مهدی قائدی در فصل جدید، در لیگ این کشور به میدان خواهد رفت. 

در متن نامه باشگاه الاهلی آمده است؛ 

 آقای علی خطیر

مدیرعامل محترم باشگاه استقلال

عطف به نامه شما در تاریخ 23 ژوئن و همچنین ایمیل دریافتی از شما در تاریخ 10 جولای 2023 که در آن درخواست جذب مهدی قایدی را برای فصل 2024-2023 لیگ برتر ایران داشتید، باید به شما اطلاع بدهیم متاسفانه به این بازیکن در فصل جدید رقابت‌های لیگ امارات نیاز داریم. 

ما از درک حرفه‌ای شما سپاسگزاریم و امیدوار هستیم در آینده‌ای نزدیک باشگاه الاهلی و استقلال همکاری نزدیکی داشته باشند. 

با تشکر

اسماعیل عبدالرحمان البنا ،مدیر اجرایی باشگاه الاهلی 

باشگاه استقلال ضمن تشکر از باشگاه الاهلی امارات، به دلیل تلاش‌های مهدی قائدی با پیراهن استقلال، از این بازیکن هم تشکر و برای او آرزوی موفقیت می‌کند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار