سعید عزت اللهی| سعید عزت اللهی استقلال| سعید عزت اللهی پرسپولیس

سعید عزت اللهی برای پرسپولیس شورش کرد | سعید عزت اللهی مفت و مجانی در پرسپولیس!

ستاره ملی‌پوش مورد توجه هر دو تیم پایتخت نشین قرار گرفته اما گفته می‌شود با پرسپولیس توافق کرده که در نیم فصل به طور رایگان از تیم دانمارکی جدا شده و به جمع قرمزها بپیوندد.

سعید عزت اللهی برای پرسپولیس شورش کرد | سعید عزت اللهی مفت و مجانی در پرسپولیس!

خبرملت: سعید عزت اللهی از ابتدای تابستان مورد توجه پرسپولیس و استقلال قرار گرفته است. رسانه‌ها خبر می‌دهند که سعید عزت اللهی ترجیح می‌دهد در پرسپولیس بازی کند. حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده که سعید عزت اللهی برای پیوستن به این تیم ترغیب شود اما باشگاه دانمارکی رضایتنامه خروج او را امضا نمی‌کند. سعید عزت اللهی مایل است به پرسپولیس بپیوندد و شاید این موضوع برای او گران تمام شود زیرا تیم دانمارکی او را از فهرست خود خارج کرده است.

سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم وایله بولدکلوب جایی در ترکیب تیمش برای این فصل ندارد.

به گزارش دانشجو، سعید عزت‌اللهی زیر بار تمدید قرارداد با وایله نمی‌رود و به مدیران این باشگاه دانمارکی اعلام کرده است که نیم فصل قصد دارد به یک تیم ایرانی بپیوندد.

طبق قوانین فیفا سعید از همین حالا می‌تواند با تیم‌های خواهان خود مذاکره کند و حتی با آن‌ها قرارداد امضا کند. با این حال قرارداد جدید بعد از اتمام قرارداد عزت‌اللهی با با وایله که در نقل و انتقالات زمستانی است، رسمیت پیدا خواهد کرد.

مدیران وایله با سعید لجبازی می‌کنند و حاضر نیستند با یک رقم معقول این بازیکن را بفروشند. سعید هم از حرفش کوتاه نمی‌آید و نمی‌خواهد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند. حال باید دید باشگاه پرسپولیس برای نیم فصل با سعید قرارداد امضا می‌کند و یا اینکه ستاره ملی‌پوش تصمیم دیگری برای آینده فوتبالی خود خواهد گرفت. در صورت ادامه داشتن همین روند، عزت‌اللهی از شرایط بازی‌ها دور خواهد ماند و کارش برای حضور در تیم ملی هم سخت خواهد شد. تیم ملی در دی ماه باید در جام ملت‌های آسیا شرکت کند و به طور حتم دور ماندن عزت‌اللهی از شرایط مسابقه به ضرر تیم ملی و البته خود این بازیکن خواهد شد.

تیم سعید عزت اللهی بدون این ستاره: صفر امتیاز!

تیم وایله بولدکلاب در غیاب سعید عزت‌اللهی هنوز نتوانسته امتیازی کسب کند.وایله، صفر امتیاز بدون سعید عزت‌اللهی!

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته از شروع لیگ برتر دانمارک می‌گذرد و وایله بولدکلاب در قعر جدول قرار دارد. آنها هفته گذشته مقابل AGF و این هفته برابر کپنهاگن شکست خوردند تا بدون امتیاز در رتبه انتهایی جدول باشند.

نکته جالب این است که مدیران وایله تصمیم گرفته‌اند به دلیل عدم موافقت سعید عزت‌اللهی با پیشنهاد تمدید قرارداد، او را در لیست خود قرار ندهند و به همین دلیل این بازیکن باوجود حضور در تمرینات، در بازیهای وایله غایب است.

این در حالی است که عزت‌اللهی یکی از مهمترین بازیکنان وایله محسوب می‌شود و فصل گذشته نیز در ترکیب اصلی این تیم قرار داشت اما حالا به سکوها تبعید شده تا به این شکل زیر فشار قرار بگیرد و قرارداد جدیدی را با وایله به امضا برساند.

با این حال نکته مهم این است که قرارداد عزت‌اللهی در نیم فصل به پایان خواهد رسید و او می‌تواند بدون پرداخت رضایتنامه و آزادانه مقصد خود را انتخاب کند.

البته عزت‌اللهی قصد داشت در پنجره تابستانی راهی تیم دیگری شود و رضایتنامه 300 هزار یورویی را هم پرداخت کند اما با ارسال پیشنهادات بیشتر به باشگاه وایله، آنها تصمیم گرفتند ناگهان رقم رضایتنامه این بازیکن را به یک میلیون یورو افزایش بدهند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار