پرسپولیس

یک پرسپولیسی علیه پرسپولیس | ستاره قرمزها از هواداران عذرخواهی کرد | طلسم بازیکن گران‌قیمت پرسپولیس

پرسپولیس در لیگ دو بازی را برده و یک بازی را مساوی کرده است.

یک پرسپولیسی علیه پرسپولیس | ستاره قرمزها از هواداران عذرخواهی کرد | طلسم بازیکن گران‌قیمت پرسپولیس

خبرملت: قرعه کشی لیگ قهرمانان برگزار و پرسپولیس حریف النصر شد. بنابراین کریستیانو رونالدو ستاره تیم النصر برای مصاف با پرسپولیس به تهران می‌آید. اما خبر تلخ برای هواداران پرسپولیس این است که آنها از تماشای رونالدو در ورزشگاه آزادی محروم خواهند بود زیرا پرسپولیس با شکایت تیم هندی باید یک مسابقه را بدون تماشاگر برگزار کند و از بخت بد هواداران آن یک مسابقه همین بازی با تیم رونالدو است! پرسپولیس در لیگ نیز دو بازی را برده و یک بازی را مساوی کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر تن به تساوی یک - یک مقابل ذوب آهن اصفهان داد.

شایان مصلح بازیکن سابق پرسپولیس پس از تساوی ۱-۱ ذوب‌آهن و پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: به همه بازیکنان تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم. بازی خوب و جانداری بود و واقعا در سطح لیگ برتر بود. متاسفانه لحظات آخر با گلی که مشکوک به آفساید بود و همه دیدند، بازی را مساوی کردیم. تیم ما باور دارد که باید بازی به بازی ببریم و جلو بیاییم.

او با اشاره به دیدار هفته گذشته ذوب‌آهن گفت: محترمانه صحبت می‌کنم، چون بحث محرومیت‌ها هست و بازار محرومیت‌ها گرم است. خیلی محترمانه در مورد داوری حرف می‌زنم و می‌گویم در بازی با سپاهان هم پنالتی نبود و سپاهان به آن شکل گل اولش را به ثمر رساند.

مصلح افزود: من خودم را فرزند پرسپولیس می‌دانم، اما امروز هم به عنوان کوچک‌ترین بازیکن ذوب‌آهن باید از طرف جوان‌ها صحبت کنم. به نظر من گل آفساید بود‌ و اگر VAR وجود داشت، ۱-۰ می‌بردیم.

بازیکن ذوب‌آهن در پایان خطاب به مسئولان کمیته انضباطی عنوان کرد: محترمانه گفتم. ما را محروم نکنید.

1915090

عذرخواهی سروش رفیعی از هواداران پرسپولیس

هافبک پرسپولیس به دلیل اشتباه در دیدار مقابل ذوب‌آهن از هواداران‌شان عذرخواهی کرد.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس پس از کسب دو پیروزی متوالی یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک و تراکتور در هفته سوم لیگ برتر و بازی شب گذشته برابر ذوب آهن با نتیجه یک بر یک متوقف شد که تک گل اصفهانی‌ها روی پاس به عقب سروش رفیعی به دروازه خالی از گلر سرخ پوشان به ثمر رسید و تیمش را عقب انداخت.

سروش رفیعی که پس از این پاس به عقب به مرکز دروازه که در زمان خروج علیرضا بیرانوند از محوطه جریمه تا نزدیکی پرچم کرنر اتفاق افتاد، دروازه تیمش را باز کرد تا همین اتفاق منجر به تعویض او در شروع نیمه دوم دیدار مقابل ذوب آهن شود.

هافبک پرسپولیس که پاس گل برتری تیمش در هفته اول مقابل آلومینیوم اراک را داده بود، حالا بخاطر گل به خودی شب گذشته مقابل ذوب‌آهن در پیامی به شرح زیر از هواداران‌شان عذرخواهی کرد و نوشت:

«از هواداران عزیز و همه مجموعه بابت اشتباهم عذرخواهی می‌کنم و در ادامه راه مثل همیشه با توان مضاعف برای تیم محبوبم می‌جنگم.

ممنونم از تک تک رفقای با معرفتم که مثل همیشه کنارم بودند …

همینه که میگن آدم‌ها رو تو روزهای سخت بشناس.»

1915361

طلسم شدن مهاجم پرسپولیس 

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر تن به تساوی یک - یک مقابل ذوب آهن اصفهان داد.

تک گل این تیم در دقایق پایانی توسط گئورگی گولسیانی به عنوان بازیکن تعویضی به ثمر رسید تا همچنان شهاب زاهدی به عنوان مهاجم تخصصی از زدن گل محروم باشد.

مهاجم پرسپولیس با عملکرد خود در تمرینات بار دیگر در ترکیب اصلی قرار گرفت تا گذر زمان باعث ایجاد هماهنگی  لازم بین او با سایر بازیکنان شود. او یکی از دونده ترین بازیکنان پرسپولیس بود که با کمترین تعلل در حفظ توپ سعی داشت علاوه بر ایجاد موقعیت برای خودش به هم‌تیمی‌هایش هم پاس بدهد.

سه بار اثرگذاری ثمربخش زاهدی روی توپ باعث شد تا پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی پیدا کند.

او همچنین با شوت‌های سنگین خود دروازه حبیب فرعباسی را تهدید جدی کرد تا نشان دهد بی‌دلیل نیست یحیی گل‌محمدی اصرار به حضورش در ترکیب اصلی دارد.

حالا زاهدی برای اینکه عملکرد خود را به عنوان مهاجمی فعال تکمیل کند باید گل بزند تا ششدانگ بودن خود را نه تنها به رخ طرفداران پرسپولیس بلکه امیر قلعه‌نویی در اردوهای منتهی به جام ملت‌های آسیا نیز بکشاند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار