باشگاه فوتبال پرسپولیس| باشگاه فوتبال پرسپولیس بازیکنان| باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران

بازیکنان باشگاه فوتبال پرسپولیس هر چه پول داشتند دود هوا شد! | کلاهبرداری چندین میلیاردی از ستاره های پرسپولیس

فردی با وعده سود چند میلیاردی از طریق خرید حواله‌های خودرو در بازار، مبالغ هنگفتی را از برخی بازیکنان پرسپولیس دریافت کرده و متواری شده است.

بازیکنان باشگاه فوتبال پرسپولیس هر چه پول داشتند دود هوا شد! | کلاهبرداری چندین میلیاردی از ستاره های پرسپولیس

بازیکنان باشگاه فوتبال پرسپولیس در یک تله عجیب افتادند. فردی با وعده سد چند میلیاردی از بازیکنان باشگاه فوتبال پرسپولیس کلاهبرداری کرده است. باشگاه فوتبال پرسپولیس هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است. این تنها یکی از چندین حاشیه ای است که از ابتدای فصل جاری برای بازیکنان باشگاه فوتبال پرسپولیس به وجود آمده است.

فردی با وعده سود چند میلیاردی از طریق خرید حواله‌های خودرو در بازار، مبالغ هنگفتی را از برخی بازیکنان پرسپولیس دریافت کرده و متواری شده است.

به گزارش ایسنا، در سال‌های اخیر به دلیل اختلاف قیمت زیاد خودرو در کارخانه و بازار آزاد، گروهی از مردم برای درآمدزایی و رسیدن به سود در این بازار سرمایه‌گذاری کردند. در این میان برخی افراد سودجو نیز با وعده‌های عجیب به دنبال کسب سودهای کلان از این بازار هستند که پای یکی از این افراد به باشگاه پرسپولیس هم باز شده است!

بر اساس اطلاعاتی که از دو منبع در باشگاه پرسپوایس در اختیار خبرنگار ایسنا قرار گرفته است، دو سال قبل از طریق یکی از نزدیکان این باشگاه، فردی به اعضای تیم معرفی می‌شود که در  زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت می‌کرد. این فرد به بازیکنان پرسپولیس اعلام می‌کند که افراد زیادی را می‌شناسد که در قرعه‌کشی فروش خودرو برنده شده‌اند اما مبلغ خودرو را ندارند و می‌خواهند امتیاز خرید خودروی خود از کارخانه را به فروش بگذارند.

با همین وعده و وسوسه سودهای میلیاردی، برخی بازیکنان پرسپولیس به این فرد اعتماد کردند و مبالغی مانند ۱۷ میلیارد تومان، ۴ میلیارد تومان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و مبالغی از این دست را در اختیار این فرد گذاشتند. در ادامه فرد مذکور در خرید امتیاز خرید خودروها موفق نیست و متواری می‌شود و بازیکنان هم به خودروهای وعده داده شده و اصل پول خود نرسیده‌اند.

هنوز درباره سرنوشت فرد مذکور اطلاعات دقیقی در دست نیست اما بازیکنان پرسپولیس که در جریان این اتفاق دچار ضرر و زیان شده‌اند، شکایت خود را نزد مقام قضایی ثبت کرده‌اند و پیگیر موضوع هستند.

پرسپولیس

جزئیات بیشتر از کلاهبرداری از بازیکنان باشگاه فوتبال پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، بازیکنان پرسپولیس در روزهای گذشته پیگیر شکایت از فردی هستند که با دریافت مبالغی از آنها، قول تحویل خارج از نوبت خودرویی را به آن‌ها داده بود.

باتوجه به اینکه خودروهای ساخت کارخانه‌های داخلی از طریق قرعه‌کشی و با شرایط سخت به دست مشتریان می‌رسد، یک فرد کلاهبردار، با استفاده از این مسئله و جلب نظر بازیکنان پرسپولیس، از آنها مبلغی برای تحویل خارج از نوبت این خودروها گرفته و سپس متواری شده و از او اثری نیست.

در ابتدا تصور می‌شد یک بازیکن جوان پرسپولیس و سه چهار بازیکن دیگر مبالغ هنگفتی را در این کلاهبرداری از دست داده‌اند اما اسامی تعداد بیشتری از این بازیکنان به گوش می‌رسد.

تعدادی از بازیکنان باتجربه و حتی نفراتی که فصل گذشته هم در این تیم حضور داشتند، فریب این کلاهبردار شیاد را خوردند و حالا هم دیگر هیچ اثری از این فرد نیست.

خبرگزاری ایسنا جمع این مبلغ را حدود ۲۲.۵ میلیارد تومان تخمین زده اما شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که عدد واقعی کلاهبرداری بسیار بسیار بیشتر از این عدد است و حتی یک مورد یک بازیکن با مشارکت دوستان و خانواده به تنهایی بیش از 30 میلیارد در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده و حالا اثری از آن فرد نیست.

این فرد همچنین از یکی از چهره‌های نامدار ورزش و فوتبال عدد هنگفتی کلاهبرداری کرده که البته مدتی نیز با پیگیری او بازداشت بوده است اما بعدا با وساطت رفقای مشترک و با قول بازگرداندن مبالغ از زندان آزاد شده اما دوباره ناپدید شده است.

می‌توان گفت که بخشی از بحران مالی کنونی پرسپولیس هم به این موضوع مرتبط است چرا که بسیاری از بازیکنان پول‌های هنگفتی را از خانواده، آشنایان و اطرافیان خود قرض کردند تا سود بیشتری را در این ماجرا به دست آورند اما حالا با خلف وعده مواجه شده و این موضوع برای باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیم گرفتار شده‌اند.

پیش‌تر و حدود ۷ سال پیش هم فرد دیگری با وعده تحویل خودرو از تعداد زیادی از فوتبالیست‌های ایران کلاهبرداری کرده بود. این فرد با راه انداختن یک شرکت صوری خودرویی، و با تحویل چند خودرو به چند بازیکن شاخص اعتماد سایرین را به خود جلب و از آن‌ها کلاهبرداری کرده بود.

فردی که سر بازیکنان پرسپولیس را کلاه گذاشته بود، به بازیکنان وعده خرید حواله زیر قیمت بازار را داده بود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار