ترافیک سنگین

در محور چالوس ترافیک سنگین شد / علت ترافیک سنگین در محور چالوس

بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی نشان می دهد که محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) محدوده سرودار و (مسیر شمال به سمت جنوب) محدوده هزارچم، هریجان، گچسر و نساء دارای ترافیک سنگین است.

در محور چالوس ترافیک سنگین شد /  علت ترافیک سنگین در محور چالوس

در محور چالوس ترافیک سنگین است. در این محور در مسیر رفت و برگشت ترافیک سنگین برقرار است. ترافیک سنگین در محور چالوس و محدوده سرودار و محدوده هزار چم، هریجان، گچسر و نسا به وجود آمده است.

در محورهای شمالی کشور همچون محورهای هراز، فیروزکوه آزاده راه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (مسیر رفت و برگشت) تردد روان است و ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

براساس آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها، تردد در آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل حصارک تا گلشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک دارای ترافیک سنگین است.

آخرین وضعیت جوی در سایر محورهای کشور، وزش باد و گرد و خاک در برخی محورهای استان سیستان و بلوچستان را نشان می دهد.

محدودیت تردد با تغییر مسیر در محور قدیم خرم آباد - پل دختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود.

بر اساس مداخلات جوی؛ محور قدیم خرم آباد - پلدختر (رفت و برگشت)، واقع در استان لرستان و محور مسدود غیرشریانی گیلانغرب به سومار است.

 

منبع: ایرنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار