سام اصغری | سام اصغری و بریتنی اسپیرز | بچه دار شدن سام اصغری و بریتنی اسپیرز

سام اصغری از بریتنی طلاق گرفت؟ | استوری سام اصغری مدرک جدید این رابطه

«سام اصغری» همسر ۲۹ ساله بریتنی اسپیرز، با انتشار تصاویری که در آن حلقه ازدواجش را در دست دارد ، به طرفداران اطمینان داد بین او و بریتنی اختلاف و مشکلی وجود ندارد.

سام اصغری از بریتنی طلاق گرفت؟ | استوری سام اصغری مدرک جدید این رابطه

حسام «سام» اصغری (زادهٔ ۳ مارس ۱۹۹۴) مدل و بازیگر اهل ایران و ایالات متحده است. سام  اصغری در مجموعه‌های تلویزیونی بلک ماندی و هک ظاهر شده و به‌عنوان مدل بر روی جلد شماری از مجلات مدلینگ قرار گرفته شده‌است. عمدهٔ شهرت سام اصغری برای ازدواج با خواننده آمریکایی بریتنی اسپیرز است.

سام اصغری از بریتنی طلاق گرفت؟

عکس منتشر شده از خیانت بریتنی اسپیرز به سام اصغری و حضور این سلبریتی بدون حلقه ازدواج در تعطیلات با یک مرد غریبه بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، بریتنی اسپیرز بدون حلقه ازدواجش از سام اصغری، با یک مرد که گویا منیجر او بوده به تعطیلات رفته است.

سام اصغری

نماینده سام نیز در مورد اینکه سام در روزهای گذشته حلقه ازدواجش را در دست نداشته، به نشریه ET گفته بین سام و بریتنی مشکلی وجود ندارد و سام به دلیل فیلمبرداری فیلمش ، حلقه خود را همراه نداشته است.

سام اصغری

همچنین گفته شده سام به دلیل حضور در صحنه فیلمبرداری پروژه جدید خود ، از سفر رفتن به همراه بریتنی و «کید هادسون» مدیر برنامه بریتنی باز مانده است. 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار