سیل | سیل در کشور | سیل در تهران | سیل در لرستان

ناقوس مرگ با کشته شدن 3 نفر بر اثر سیل به صدا در آمد | خطر سیل مرگبار بیخ گوش ۶ استان

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بارندگی‌ها در آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و لرستان شدت گرفته‌است و امدادگران هلال احمر آماده برپایی اردوگاه‌های اسکان اضطراری هستند.

ناقوس مرگ  با کشته شدن 3 نفر بر اثر سیل به صدا در آمد | خطر سیل مرگبار بیخ گوش ۶ استان

سیل مرگبار تهران در سال گذشته حادثه آفرید. وقوع سیل مرگبار در امامزاده  داوود سال گذشته رخ داد. لحظه وقوع سیل مرگبار در امامزاده داوود تهران بسیار ترسناک بود.جزئیات از سیل تهران را در همین صفحه می توانید بخوانید. 

سیل

مرتضی مرادی‌پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات اعلام کرد: پس از اعلام هشدار قرمز هواشناسی، امدادگران هلال‌احمر در ۶ استان غربی کشور در آماده‌باش کامل بودند و در ۲۴ ساعت گذشته تخلیه آب از ۷۳ منزل مسکونی و نجات تعدادی از محصورشدگان از سیلاب انجام شده است.

مرادی‌پور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به ۸۶۱ نفر در ۱۱ شهر، ۲۱ روستا و ۲ منطقه عشایری امدادرسانی شده‌است.

وی با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر آماده برپایی اردوگاه‌های اسکان اضطراری هستند، افزود: تا کنون ۳۸۵ نفر اسکان اضطراری یافته‌اند و ۲۴ نفر به نقاط امن منتقل شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: متأسفانه سیلاب در ۲۴ ساعت گذشته جان ۳ نفر را در شهرستان‌های بوکان، مهران و الموت به ترتیب در استان‌های آذربایجان غربی؛ ایلام و قزوین گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تا ظهر امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ از شدت بارش‌ها در شهرستان اندیکا استان خوزستان و شهرستان‌های بانه، سقز، سنندج و مریوان در کردستان کم شده اما بارندگی‌ها در آذربایجان‌غربی، کرمانشاه، ایلام و لرستان افزایش یافته و موجب آب‌گرفتگی در شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، گیلان‌غرب، اسلام آباد، سراوان، ملک‌شاهی، بروجرد، درود، الیگودرز و خرم‌آباد شده‌است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار