قیمت یورو | قیمت یورو امروز

قیمت یورو امروز | قیمت یورو یکشنبه 27 فروردین 1402

امروز (یکشنبه 27 فروردین ماه) آخرین قیمت یورو و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت یورو امروز | قیمت یورو یکشنبه 27 فروردین 1402

قیمت یورو در روزهای اخیر با نوسان روبرو بود و در میانگین 45 هزار تومانی قرار داشت. قیمت یورو تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و به همین دلیل در نوسان است. نقش دلالان بر قیمت یورو بی تاثیر نیست و نیاز است که مسوولان دولتی، نظارت بیشتری بر بازار آزاد داشته باشند. امروز (یکشنبه 27 فروردین ماه) آخرین قیمت یورو و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت یورو امروز یکشنبه 27 فروردین 1402

روز قبل یورو در بازار آزاد برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که یورو در بازار آزاد که ۳ روز پیش تا ۴۶,۱۷۹ (چهل و شش هزار و یکصد و هفتاد و نه ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با ۱۶ آوریل ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۵۷ درصدی به ۴۵,۹۱۷ (چهل و پنج هزار و نهصد و هفده ) تومان رسید.

قیمت یورو در صرافی ملی

روز قبل یورو در صرافی ملی مانند ۳ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. یورو در صرافی ملی که ۳ روز پیش تا ۴۶,۳۴۶ (چهل و شش هزار و سیصد و چهل و شش ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با ۱۶ آوریل ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۹۱ درصدی به ۴۶,۷۷۲ (چهل و شش هزار و هفتصد و هفتاد و دو ) تومان رسید.

واحد پولی یورو امروزه پس از دلار آمریکا مهم‌ترین ارز بین‌المللی محسوب می‌شود و دومین ارز پرکاربرد در سراسر جهان محسوب می‌شود. این واحد پولی یکی از ارزهای قدرتمند جهان به حساب می‌آید، قیمت یورو یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سنجش وضعیت پولی و در نگاه کلی‌تر اقتصاد اتحادیه اروپا است. این واحد پولی پس از دلار آمریکا بیشترین سهم را از مبادلات تجاری و ذخایر ارزی بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف جهان در اختیار دارد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار