قیمت یورو

قیمت یورو امروز | قیمت یورو سه شنبه 29 فروردین 1402

امروز (سه شنبه 29 فروردین ماه) آخرین قیمت یورو و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت یورو امروز | قیمت یورو سه شنبه 29 فروردین 1402

قیمت یورو در روزهای اخیر با نوسان روبرو بود و در میانگین 45 هزار تومانی قرار داشت. قیمت یورو تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و به همین دلیل در نوسان است. نقش دلالان بر قیمت یورو بی تاثیر نیست و نیاز است که مسوولان دولتی، نظارت بیشتری بر بازار آزاد داشته باشند. امروز (شنبه 26 فروردین ماه) آخرین قیمت یورو و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت یورو امروز سه شنبه 29 فروردین 1402

روز قبل یورو در بازار آزاد مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. یورو در بازار آزاد که ۲ روز پیش تا ۴۶,۱۲۳ (چهل و شش هزار و یکصد و بیست و سه ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۰۴ درصدی به ۴۶,۱۴۵ (چهل و شش هزار و یکصد و چهل و پنج ) تومان رسید.

قیمت یورو در صرافی ملی

روز قبل یورو در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که یورو در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۴۶,۳۴۶ (چهل و شش هزار و سیصد و چهل و شش ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ - به ۴۶,۳۴۶ (چهل و شش هزار و سیصد و چهل و شش ) تومان رسید.

واحد پولی یورو امروزه پس از دلار آمریکا مهم‌ترین ارز بین‌المللی محسوب می‌شود و دومین ارز پرکاربرد در سراسر جهان محسوب می‌شود. این واحد پولی یکی از ارزهای قدرتمند جهان به حساب می‌آید، قیمت یورو یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سنجش وضعیت پولی و در نگاه کلی‌تر اقتصاد اتحادیه اروپا است. این واحد پولی پس از دلار آمریکا بیشترین سهم را از مبادلات تجاری و ذخایر ارزی بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف جهان در اختیار دارد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار