علیرضا دبیر | دعوای علیرضا دبیر و مجمد علیپور

واکنش عجیب علیرضا دبیر به اقدام جنجالی اخیرش | این علیرضا دبیر شناختنی نیست

علیرضا دبیر درباره حواشی جلسه انتخابات مجمع هیات کشتی استان مازندران واکنش نشان داد.

واکنش عجیب علیرضا دبیر به اقدام جنجالی اخیرش | این علیرضا دبیر شناختنی نیست

علیرضا دبیر (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۵۶) کشتی‌گیر پیشین، سیاستمدار و مدیر ورزشی اهل ایران است. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران است و پیش از آن از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۶ عضو دوره‌های سوم و چهارم شورای شهر تهران بود. او در دوره سوم شورای شهر تهران ریاست کمیته ورزش و در دوره چهارم نیز ریاست کمیسیون برنامه و بودجه این شورا را برعهده داشت. دبیر همچنین مدتی نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک ایران و رئیس کمیته ورزشکاران این نهاد بوده‌است. علیرضا دبیر تک پسر خانواده است و سه خواهر دیگر دارد. او در سال ۱۳۸۵ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند است که یک پسر و یک دختر هستند.

علیرضا دبیر تحصیلات خود را در رشته مدیریت بازرگانی آغاز کرد و با اخذ مدرک دکترای مدیریت منابع انسانی از دانشگاه شهید بهشتی به پایان رساند. علیرضا دبیر هم‌اکنون با مرتبه علمی استادیار عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی است.

هم‌زمان با ایام دههٔ ولایت در شهریور ۱۳۹۶، دبیر با حضور در حرم رضوی سیزده مدال از جمله مدال‌های المپیک، جهانی و آسیایی خود را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

واکنش عجیب علیرضا دبیر به اقدام جنجالی اخیرش

علیرضا دبیر درباره حواشی جلسه انتخابات مجمع هیات کشتی استان مازندران گفت: اصلا مهم نیست! مهم این است که جلسه خوب برگزار شد و ایشان هم باید می‌فهمید که حرف بی‌ربط نزند.

مجامع فدراسیون‌ها باید بدون خبرنگار باشد!

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار