قیمت مسکن| افزایش قیمت مسکن| قیمت مسکن در بازار

قیمت مسکن ۵۰ و ۶۰ متری در شهریار چند؟ | خانه‌های ارزان قیمت در نزدیکی تهران +عکس

اگر به دنبال خرید خانه ارزان قیمت در نزدیکی تهران هستید، شهریار یک گزینه مناسب است.

قیمت مسکن ۵۰ و ۶۰ متری در شهریار چند؟ | خانه‌های ارزان قیمت در نزدیکی تهران +عکس

قیمت مسکن طی سال های اخیر در ایران به شدت افزایش پیدا کرده است. چندی پیش رئیس مرکز پژوهش های مجلس از افزایش 52 برابری قیمت مسکن طی 17 سال اخیر گلایه کرده بود. پاییز سال 1401 بیشترین میزان افزایش قیمت مسکن طی فصول گذشته رخ داد. در حالی که بسیاری از خریداران و مستاجران از افزایش شدید قیمت مسکن و قیمت اجاره گلایه دارند برخی رسانه‌ها از کاهش قیمت ها در روزهای اخیر خبر داده‌اند. تازه ترین خبرها درباره قیمت مسکن را در ادامه بخوانید

شهرستان شهریار از شهرستان‌های استان تهران است که مرکز آن، شهر شهریار می‌باشد. این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۷۴۴٬۲۱۰ نفر دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. این شهرستان به نگین سرسبز غرب تهران مشهور است اگر قصد خرید خانه در نقلی در شهریار گزارش امروز ما را از دست ندهید.

آپارتمانی ۵۰ متری در محله فردوسیه درحالی که ۸ سال از ساخت آن گذشته و تک خوابه باشد، معادل ۹۹۰  میلیون تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۱ ساله در خادم آباد با متراژ ۶۵ متر و دو اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در محله شاهد شهر با متراژ ۵۰ متر و سنی معادل ۲ سال درحالی که این واحد تک خوابه است معادل  ۶۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۷ ساله در محله فرمانداری با متراژ ۵۷ متر و دو اتاق خواب به بودجه‌ای معادل ۱ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

به نوشته اقتصادآنلاین، اگر قصد سرمایه‌گذاری در خیابان ولیعصر را دارید، با سرمایه ۲ میلیارد تومان میتوانید واحدی ۱۳ ساله با متراژ ۶۳ متر و دو اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در امیریه با متراژ ۶۵ متر و نو ساز درحالی که تک خوابه است، به سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۱۳ ساله در محله وحیدیه با متراژ ۶۰ متر و ۱ اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۷۴۰ میلیون میلیون تومان دارد.

660

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار