قیمت قند و شکر| قیمت قند و شکر امروز| قیمت شکر

قیمت قند و شکر در آبان چند؟ | قیمت قند و شکر ارزان شد

تازه‌ترین قیمت شکر فله‌ای در عمده فروشی‌ها و خرده‌فروشی‌ها اعلام شد.

قیمت قند و شکر در آبان چند؟ | قیمت قند و شکر ارزان شد

قیمت قند و شکر در ماه های اخیر با حواشی متعددی روبرو بوده است. در برهه ای قیمت قند و شکر به شدت افزایش پیدا کرد و شکر کمیاب شد. با شروع فصل پاییز قیمت قند و شکر با کاهش مواجه شد و این روزها بازار کالای اساسی آرامتر شده است. تازه ترین خبر درباره قیمت قند و شکر را بخوانید.

مدیرکل نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با همکاری شرکت‌های تولید کننده، مشکلی در تامین شکر نداریم.​

مسعود امراللهی افزود: با برداشت چغندر قند و آغاز بکار کارخانه های تولید کننده شکر، تولید داخلی شکر و بازاررسانی آن آغاز شده است.او با بیان اینکه شرکت بازرگانی دولتی برش‌های ویژه برای اصناف، استان ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های پخش تخصیص دیده است، گفت: شکر هم اکنون با قیمت مصوب و تنظیم بازاری، برای هر کیلوگرم به صورت بسته بندی ۳۴ هزار تومان توزیع می‌شود.​

امراللهی گفت: شکر فله هم در مراکز عمده فروشی و مغازه‌های خرده فروشی، هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدیرکل نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تخصیص ۱۱۰ هزار تن شکر به استان ها، گفت: اتحادیه یا صنف مرتبطی که هنوز اقدام به تخصیص شکر نکرده اند می‌توانند با معرفی اتحادیه یا اتاق اصناف مربوطه و هماهنگی با جهاد کشاورزی، شکر خود را از انبارهای شرکت بازرگانی تحویل بگیرند.

قیمت قند و شکر

قیمت قند و شکر در خرده فروشی ها چند؟

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران درباره قیمت شکر بیان کرد: شکر فله‌ای به قیمت 25هزارو500تومان به‌اضافه یک درصد ارزش افزوده در اختیار اتحادیه قرار می‌گیرد و ما آن را به قیمت 26هزارو800تومان میان اتحادیه‌های همگن توزیع می‌کنیم و در خرده‌فروشی‌ها باید به قیمت مصوب 28هزار تومان بین مصرف‌کنندگان توزیع شود.

او درباره قیمت برنج گفت: برنج در 20روز اخیر 40 تا 45درصد کاهش قیمت داشته و در حال حاضر به ثبات رسیده است. برنج ایرانی درجه یک تازه در عمده‌فروشی‌ها 85 تا 90هزار تومان و برنج پرمحصول هم 37 تا 45هزار تومان است. قیمت برنج کهنه هم 75 تا 85هزار تومان است. این قیمت‌ها در خرده‌فروشی‌ها با احتساب 15 تا 20درصد افزایش به‌دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

قند و شکر

وی افزود: قیمت برنج هندی به‌دلیل ممنوعیت واردات رو به افزایش بود و حتی تا 56هزار تومان بالا رفت اما در حاضر برنج هندی دولتی جی‌تی‌سی رسیده و امروز یا فردا توزیع آن شروع می‌شود و ما این کالا را به قیمت قبل یعنی همان 35هزار تومان به‌دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسانیم. بازار برنج پاکستانی راکد است و افزایش و کاهش قیمت نداشته و به همان قیمت قبل در محدوده 50هزار تومان است.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران درباره قیمت روغن گفت: بازار روغن راکد است چون روغن در بازار فراوان است و بعد از کاهش 15درصدی قیمت که حدود 20روز پیش اعمال شد، نوسان خاصی نداشته و ثابت است. در بازار چای هم چون هنوز واردات جدید انجام نشده قیمت‌های جدید اعلام نشده و به همان قیمت قدیم توزیع می‌شود و چای خارجی نیم کیلویی همان 250هزار تومان است. اما اگر واردات جدید انجام شود با ارز 42هزارو200تومان است که در این صورت شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار