قیمت برنج| قیمت برنج ایرانی| قیمت برنج هندی

قیمت برنج ایرانی و خارجی چند؟ | اعلام قیمت برنج ایرانی، هندی و پاکستانی در آبان 1402

قیمت انواع برنج ایرانی و غیر ایرانی در بازار اعلام شد که بر این اساس برنج های ایرانی باکیفیت با قیمتی کیلویی بیش از 70 هزار تومان به فروش می‌رسند.

قیمت برنج ایرانی و خارجی چند؟ | اعلام قیمت برنج ایرانی، هندی و پاکستانی در آبان 1402

قیمت برنج در یک سال اخیر افزایش پیدا کرده است. قیمت برنج ایرانی از انواع برنج خارجی گران تر است. در روزهای اخیر قیمت برنج ایرانی تا حدودی کاهش یافته و فاصله قیمت برنج ایرانی با قیمت خارجی به حداقل رسیده است. خبرهای جدید درباره قیمت برنج را در ادامه بخوانید.

بر اساس لیست قیمت برنج ایرانی ، قیمت برنج شمال از برند فریدون کنار کاویش در کیسه ۱۰ کیلوگرمی به یک میلیون و ۱۷۰ هزارتومان رسیده است.

همچنین قیمت برنج ایرانی هاشمی از برند گیلان کاویش نیز در وزن ۵کیلوگرمی ۶۵۱ هزارتومان شده است. قیمت برنج عنبربو هایلی نیز برای ۱۰ کیلوگرم ۷۶۸ هزارتومان است.

همچنین قیمت برنج نیم دانه عطری مهمان نواز کیلویی ۷۲ هزارتومان شده است.

قیمت برنج دم سیاه درجه یک آقاجانیان نیز در بسته ۱۰ کیلوگرمی یک میلیون و ۴۷۷ هزارتومان است.

همچنین قیمت برنج شکسته طارم معطر طایفه در همین وزن ۷۵۰ هزارتومان است. قیمت برنج دودی هیزمی گیلان بوستان عرش نیز ۹۸۹ هزارتومان اعلام شده ست. قیمت برنج استخوانی فسفری طارم نیز کیلویی ۸۹ هزارتومان است.

فهرست قیمت برخی از انواع برنج موجود در بازار در جدول زیر آمده است.

قیمت

قیمت برنج هندی

بر اساس قیمت برنج هندی محسن در کیسه ۱۰ کیلوگرمی به ۵۹۵ هزارتومان رسیده است. همچنین قیمت برنج هندی خوشبخت نیز ۵۶۸ هزارتومان شده است.

برنج دانه بلند هندی داریوش نیز ۵۳۰ هزارتومان شده است. برای خرید برنج هندی بهروز در وزن ۱۰ کیلوگرمی نیز باید ۵۳۳ هزارتومان هزینه کنید.

10

قیمت برنج پاکستانی

قیمت برنج پاکستانی درجه یک  هاشمی میریان در وزن ۱۰کیلوگرمی به ۸۰۰ هزارتومان رسیده است. همچنین قیمت برنج پاکستانی طبیعت در کیسه ۱۰کیلوگرمی نیز ۶۲۰ هزارتوان شده است.

برای خرید برنج پاکستانی هایلی در همین وزن باید ۴۴۰ هزارتومان هزینه کنید. قیمت برنج پاکستانی احمد هم ۵۸۸ هزارتومان است.

قیمت برنج

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار