قیمت دنا پلاس| قیمت دنا پلاس امروز| قیمت دنا پلاس کارخانه

قیمت دنا پلاس از ۸۰۰ میلیون عبور کرد | جدیدترین قیمت دنا پلاس دنده ای و اتوماتیک

تازه ترین قیمت بازار و کارخانه خودروی پرطرفدار دنا پلاس اعلام شد.

قیمت دنا پلاس از ۸۰۰ میلیون عبور کرد | جدیدترین قیمت دنا پلاس دنده ای و اتوماتیک

قیمت دنا پلاس به عنوان یکی از محبوب ترین خودروهای تولید داخل برای مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است. در نیمه دوم سال 1401 قیمت دنا پلاس رشد قابل توجهی را تجربه کرد. در شروع سال جاری نیز قیمت دنا پلاس افزایش یافت اما به مرور روند قیمت این خودروی پرطرفدار کاهشی شد. قیمت دنا پلاس در برهه ای جنجال زیادی آفرید چراکه ایران خودرو قیمت کارخانه آن را به شدت افزایش داد اما اعتراض مشتریان باعث شد قیمت این خودرو تعدیل شود. تازه ترین قیمت دنا پلاس را در ادامه بخوانید.

تازه ترین قیمت بازار و کارخانه خودروی پرطرفدار دنا پلاس اعلام شد. بر اساس گزارشی که اقتصاد آنلاین منتشر کرده، قیمت دنا پلاس اتوماتیک توربو در بازار آزاد ۸۰۵ میلیون تومان است.

بررسی قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو نشان می‌دهد که قیمت این خودرو در کارخانه ۵۴۴ میلیون تومان است که ۲۶۱ میلیون تومان ارزانتر است.

همچنین قیمت کارخانه دنا پلاس دنده ای ساده ۳۴۹ میلیون و قیمت بازار این مدل ۶۲۵ میلیون تومان است که به معنای اختلاف ۲۷۶ میلیون تومانی است.

قیمت دنا در بازار آزاد برای مدل ۶ دنده توربو نیز ۲۵۳ میلیون گرانتر از کارخانه است. قیمت دنا معمولی صفر نیز ۵۹۰ میلیون تومان شده است.

3332

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار