قیمت نان| افزایش قیمت نان| قیمت نان 1402

قیمت نان رسما افزایش می یابد؟ | خبر مهم درباره قیمت نان

وزیر جهادکشاورزی تکلیف قیمت نان را مشخص کرد.

قیمت نان رسما افزایش می یابد؟ | خبر مهم درباره قیمت نان

قیمت نان در سال جاری در برخی استانها در قالب عناوینی نظیر متناسب سازی قیمت با افزایش مواجه شد اما در تهران به طور رسمی افزایش قیمتی لحاظ نشده است. نانواداران طی یک سال گذشته همواره از افزایش نیافتن قیمت نان گلایه مند بوده اند زیرا معتقدند تورم روی کار آنها تاثیر گذاشته است. دولت گفته سعی دارد با ثابت نگه داشتن قیمت نان جلوی انتقال فشار افزایش قیمت به مردم را بگیرد. زمزمه های افزایش قیمت نان از ابتدای سال 1402 شنیده می شد و در این افزایش قیمت در برخی استانها اتفاق افتاد. تازه ترین خبر درباره قیمت نان را در ادامه بخوانید.

وزیر جهادکشاورزی گفت: مجوزی برای افزایش قیمت نان تاکنون داده نشده و هیچ برنامه ای فعلا برای افزایش قیمت آرد و نان وجود ندارد.

محمد علی نیکبخت با بیان اینکه وزارت جهادکشاورزی وظیفه تولید و انبارداری آرد را برعهده دارد، گفت: نظارت بر قیمت آرد و نان برعهده شورای آرد و نان هر استان و شهرستان است.

وی افزود: تاکنون از جانب هیچ مرجعی مجوز برای افزایش قیمت آرد و نان داده نشده است و اگر در سطح بازار افزایش قیمتی مشاهده می شود باید توسط دستگاه های مربوطه به آن رسیدگی شود.

وزیر جهادکشاورزی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، تصریح کرد: هیچ برنامه ای فعلا برای افزایش قیمت آرد و نان وجود ندارد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار