غذاهای رژیمی و سالمی که همیشه می توانید بخورید

منوی غذاهای رژیمی بسیار متنوع و پر خاصیت است و با مصرف آنها احساس سیری و رضایت شما فراهم می‌شود.

غذاهای رژیمی و سالمی که همیشه می توانید بخورید

مقاومت در برابر غذای خوشمزه به ویژه هنگامی که رژیم سخت دارید بسیار دشوار است. بیایید با هم صادق و روراست باشیم. هنگامی که رژیمی سخت می گیرید دائما احساس گرسنگی می کنید و وقتی در یخچال را باز می کنید، با غذاهای خوشمزه مواجه می شوید که نمیتوانید آن ها را میل کرده و بسیار عذاب می کشید.

با این حال، محصولاتی وجود دارند که می توانید در طول روز بدون خطر افزایش وزن از آن ها استفاده کنید. این محصولات کالری بسیار پایینی دارند.

مصرف کرفس و غذاهای رژیمی که همیشه میتوانید بخورید

تقریباً 95٪ از کرفس را آب تشکیل می دهد. این محصول فوق العاده سالم بوده و 30٪ از نیاز روزانه شما به ویتامین K را تامین می کند. بهتر است کرفس را به صورت تازه مصرف کنید. به طور کلی کرفس پس از پس از برش و گذشت چند روز، خواص مفید خود را از دست می دهد.

مصرف گیاه آروگولا

سعی کنید گیاه آروگولا مصرف کنید. 2 فنجان گیاه آروگولا فقط 10 کالری دارد. گیاه آروگولا به شما کمک می کند لاغر شوید و به سلامتی خود آسیب نرسانید. شما می توانید گیاه آروگولا را با پنیر سفید ترکیب کرده و آن را با روغن زیتون نیز مصرف کنید.

مصرف سفیده تخم مرغ

شما می توانید سفیده تخم مرغ را بسیار زیاد مصرف کنید. سفیده تخم مرغ حتی برای کسانی که رژیم سفت و سختی را دنبال می کنند بسیار مفید است. سفیده تخم مرغ را با چند عدد گوجه فرنگی مخلوط کنید و املتی خوشمزه درست کنید. بهتر است املت را بدون روغن درست کنید.

مصرف سالاد و غذاهای رژیمی که همیشه میتوانید بخورید

سعی کنید سالاد سبزیجات را در وعده های غذایی خود بگنجانید. سالاد سبزیجات مملو از ویتامین های A و C و همچنین اسید فولیک و آهن است. سالاد سبزیجات عملاً فاقد کالری است، بنابراین مصرف زیاد آن باعث افزایش وزن نمی شود.

مصرف خیار

تقریبا مقدار زیادی از خیار را آب تشکیل می دهد. خیار ترد و تازه، فواید قابل توجهی برای سلامتی شما دارد. پوست خیار حاوی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد.پوست خیار حاوی بتاکاروتن بوده و برای چشمان شما بسیار مفید است. بنابراین بهتر است خیار را با پوست مصرف کنید.

مصرف گل کلم

سعی کنید گل کلم را نیز به وعده های غذایی خود اضافه کنید. گل کلم منبع بسیار خوبی از گروه ویتامین های C و K است. هنگامی که گل کلم به صورت خام خورده می شود بسیار مقوی و مغذی است.

مصرف گوجه فرنگی و غذاهای رژیمی که همیشه میتوانید بخورید

از مصرف گوجه فرنگی غافل نشوید. گوجه فرنگی سرشار از لیکوپن، ویتامین های A ، C و B2، اسید فولیک، فیبر، کروم و پتاسیم است. گوجه فرنگی عملاً فاقد کالری است و مواد مغذی مختلفی را برای سلامتی شما فراهم می کند.

مصرف کلم بروکلی

کلم بروکلی غذای مورد علاقه کسانی است که دائما در حال لاغر کردن می باشند. جدا از ویتامین های A ، C ، E و K ، تقریباً 20٪ از فیبر مورد نیاز روزانه شما را تامین می کند. پس کلم بروکلی را حتما به سبد غذایی خود اضافه کنید.

مصرف ذرت بو داده یا پاپ کورن

یک فنجان ذرت بو داده یا پاپ کورن کم روغن هرگز باعث چاق شدن شما نمی شود. این میان وعده ی جذاب که اکثرا هنگام فیلم دیدن میل می شود بسیار محبوب بوده و شما می توانید بدون ترس از اضافه وزن از خوردن آن لذت ببرید.

مصرف کلم پیچ

کلم پیچ بسیار پر خاصیت بوده و حاوی مقدار زیادی ید و تقریباً فاقد کالری است. ابهتر است کلم پیچ را به وعده های غذایی خود اضافه کنید.

غذاهای رژیمی که همیشه میتوانید بخورید : نخود فرنگی

نخود فرنگی بسیار برای بدن مفید بوده و همچنین کالری آن بسیار کم می باشد. به طور مثال یک فنجان نخود فرنگی حاوی 35 کالری است. نخود فرنگی سرشار از فیبر و پروتئین می باشد.

مصرف گریپ فروت

گریپ فروت به تثبیت و یا پایین آمدن قند خون کمک می کند. گریپ فروت سرشار از ویتامین C بوده و می تواند به از بین رفتن چربی های دور شکم نیز کمک بسیار زیادی کند. میزان کالری این میوه نیز بسیار کم می باشد.

مصرف خربزه

خربزه به دلیل طعم شیرینی که دارد می تواند در زمانی که رژیم هستید به شما کمک کند. خربزه حاوی ویتامین های A و C است.

مصرف توت فرنگی

مصرف توت فرنگی برای همه کسانی که می خواهند لاغر شوند توصیه می شود. توت فرنگی سرشار از پتاسیم و فیبر است و دارای اثرات ضد التهابی است. سعی کنید این میوه جذاب و دوست داشنتی را در رژیم غذایی خود داشته باشید.

مصرف توت سیاه

توت سیاه علاوه بر طعم شگفت انگیزی که دارد سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین C می باشد. مصرف توت سیاه حتی برای کسانی مدت زمان طولانی رژیم میگیرند نیز بی خطر است. میزان کالری توت سیاه نسبتاً کم است.

غذاهای رژیمی که همیشه میتوانید بخورید : پرتقال

پرتقال یکی از میوه های بسیار خوشمزه و همه پسند است. پرتقال بیشتر به دارا بودن ویتامین C مشهور است. پرتقال حاوی مقدار زیادی فیبر است که به کاهش کلسترول بسیار کمک می کند. بنابراین بهتر است پرتقال را دست کم نگیرید و آن را در سبد خرید خود قرار دهید.

مصرف بلوبری و غذاهای رژیمی که همیشه میتوانید بخورید

آنتی اکسیدان موجود در بلوبری بسیار بالاتر از میوه های دیگر است. بنابراین، یک فنجان بلوبری به شما کمک می کند تا رژیم خود را متعادل کنید. بلوبری کالری بسیار کمی دارد و لازم نیست نگران افزایش وزن باشید. سعی کنید بلوبری را همیشه در خانه داشته و روزانه مصرف کنید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار