امیرحسین آرمان | امیرحسین آرمان اینستا

کفش های جلف امیرحسین آرمان | امیرحسین آرمان به سیم آخر زد

امیرحسین آرمان در فضای مجازی فعال است؛ پیج اینستاگرام این بازیگر مورد توجه هواداران و افراد مختلفی است، از همین رو نوع انتخاب پوشش و لباس هایی که انتخاب می کند در جامعه مورد توجه قرار میگیرد، اخیرا یکی از عکس های این بازیگر به دلیل لباس های متفاوتی که به تن دارد مورد انتقاد برخی از کاربران قرار گرفته است.

کفش های جلف امیرحسین آرمان | امیرحسین آرمان به سیم آخر زد

امیرحسین آرمان چهره نام آشنای سینما و تلویزیون ایران، بازیگر خوش چهره و خوش لباس جوان کشور است. امیرحسین آرمان جزو بازیگرانی است که طرفداران و هواداران بسیار زیادی دارد. امیرحسین آرمان نه تنها در بازیگری بلکه در عرصه خوانندگی و مادلینگ نیز حضور فعال و موفقی داشته؛ ضمن این که در کنار تمام موفقیت های شغلی در 4 رشته تحصیلی نیز تحصیل نموده است. امیرحسین آرمان مجرد است. امیرحسین آرمان در فضای مجازی فعال است؛ پیج اینستاگرام این بازیگر مورد توجه هواداران و افراد مختلفی است، از همین رو نوع انتخاب پوشش و لباس هایی که انتخاب می کند در جامعه مورد توجه قرار میگیرد، اخیرا یکی از عکس های این بازیگر به دلیل لباس های متفاوتی که به تن دارد مورد انتقاد برخی از کاربران قرار گرفته است.

امیرحسین آرمان

بیوگرافی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان (زاده ۱۴ آبان ۱۳۶۱) در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. اولین تجربه بازیگری او به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. پس از آن نیز فعالیتش در سینما با فیلم‌هایی همچون در امتداد شهر، یه حبه قند، نازنین، شیفت شب و … ادامه یافت و سرانجام با حضور در سریال‌های تلویزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار و پریا به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده بیش از پیش شناخته شد.

امیرحسین آرمان

تحصیلات امیرحسین آرمان

تا به امروز ۴ رشته تحصیلی را انتخاب کرده و در تمام این مدت «بازیگری در بک‌گراندش وجود داشته.» از سال ۷۹ -۷۸تمرین‌های تئاترش را جایی بغل گوش تهران، کرج آغاز کرده و از همان زمان هم درسش را ادامه داده است. درسی که اینطور پیش رفته: «رشته اصلی‌ ام در دبیرستان، تجربی بود اما می‌ خواستم هنر بخوانم.

یک اشتباه کوچک کردم، به جای مبانی هنرهای تجسمی دو، کتاب ۱ را خواندم و امتحان تغییر رشته را از دست دادم. بعد از آن، کنکور دادم و زبان قبول شدم که نرفتم و رفتم سربازی.

بعد از سربازی یک ترم روانشناسی خواندم. بعد آن را هم ول کردم و آمدم طراحی دکوراسیون داخلی خواندم.»

نخستین تجربه بازیگری امیرحسین آرمان

نخستین تجربه بازیگری او در فیلم ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال 83 بود. او پس از این فیلم در چندین فیلم سینمایی دیگر از جمله فیلم صد سال به این سال ها ایفای نقش کرد که در این فیلم بسیار خوش درخشید. پس از این فیلم در فیلم های نازنین، در امتداد شهر، شیفت شب، یک حبه قند و … هم ایفای نقش کرد.

خوانندگی و مدلینگ امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان علاوه بر هنر بازیگری در عرصه خوانندگی و مدلینگ لباس هم فعالیت دارد. او اولین آهنگ خود را در عید نوروز 1394 بنام آتش و دومین اثرش رو در فروردین 1395 با همکاری امیر مسعود با نام هر شب منتشر کرد.

در سال های اخیر بسیاری از بازیگران به سمت موسیقی و خوانندگی نیز رفته اند. اما امیرحسین آرمان از آن دسته بازیگرانی می باشد که موسیقی را زودتر به صورت حرفه ای آغاز کرد. وی تاکنون چندین اثر را منتشر کرده است که می توان از بین آن ها می توان به سوی تو و هر شب و خواستنی را نام برد.

ازدواج امیرحسین آرمان

در مورد وضعیت تاهل این بازیگر باید بدانید که امیرحسین آرمان هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است. در برخی از سایت ها عکس امیرحسین آرمان و همسرش را منتشر کرده اند که شایعه ای بیش نیست. او در مورد ازدواج کردن اش گفته است که : من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و عاشق شدم. اما ازدواج به اعتقاد من رمزی است که هنوز برای من اتفاق نیفتاده است. آرمان ادامه داده است که خیلی درگیر زمان و سن برای ازدواج نیستم و بر این اعتقاد هستم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برای تان به وجود آمده باشد خلی بهتر از آن است که در سنی بدون عشق ازدواج کنید.

نظر امیرحسین آرمان درباره‌ی عشق و ازدواج

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان: به نظرم ازدواج یک نقطه عطف در زندگی هر آدم است. البته نگاه مردم نسبت به ازدواج متفاوت است؛ بعضی ها ازدواج را مثل بقیه کارهایی که در زندگی شان باید انجام بدهند، مانند درس خواندن، دانشگاه رفتن، سر کار رفتن، سربازی رفتن و … می بینند و برایش سن و سال تعیین می کنند.

مثلا می گویند الان وقتش است اما بعضی ها هم اعتقاد دارند ازدواج باید برایشان پیش بیاید و سن و سال و زمان خیلی برای شان مطرح نیست.

من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده. خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برای تان به وجود آمده خیلی بهتر از آن است که مجبور شوید چون وقت ازدواج تان شده با کسی پیمان ازدواج ببندید. به نظرم در بحث ازدواج اینکه فکر کنید «ممکن است دیر شود» هم نباید وجود داشته باشد. تنها باید عشق برای تان اتفاق بیفتد.

امیرحسین آرمان در سینما

1396دشمن زن

1395نهنگ عنبر 2

1394آنها

1393خبر خاصی نیست

1393داره صبح میشه

1393شیفت شب

1392نازنین

1391بشارت به یک شهروند هزاره سوم

1391ساکن خانه چوبی

1390دوباره باهم

13٨٩من مادر هستم

1389برف روی شیروانی داغ

1389در امتداد شهر

1388بیداری رؤیاها

1388یه حبه قند

1387امشب شب مهتابه

1386صد سال به این سالها

1385هدف اصلی

1383ازدواج به سبک ایرانی

امیرحسین آرمان

کارهای تلویزیونی امیرحسین آرمان

1391–1392کلاه پهلوی

1392سرزمین کهن

1392پیدا و پنهان

1392زخم

1394کیمیا

1395پریا

1396مرز خوشبختی

***بانوی عمارت

امیرحسین آرمان در نمایش خانگی

1397 ممنوعه

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار