بهاره افشاری| عکس بهاره افشاری| همسر بهاره افشاری

بهاره افشاری همه را مات کرد | استایل پیشنهادی بهاره افشاری به خانم‌های خوش‌پوش

بهاره افشاری در جدیدترین تصویرش با استایلی شیک دیده می‌شود؛ استایلی که خانم‌های خوش‌پوش می‌توانند از آن الگو بگیرند.

بهاره افشاری همه را مات کرد | استایل پیشنهادی بهاره افشاری به خانم‌های خوش‌پوش

خبرملت: بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد. عمده شهرت بهاره افشاری به خاطر بازی در سریال «او یک فرشته بود» است. در شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که بهاره افشاری با بنیامین بهادری ازدواج کرده‌است؛ که چندی بعد توسط وی تکذیب شد. بهاره افشاری در زمینه مدلینگ هم فعالیت می‌کند. تازه ترین خبر درباره بهاره افشاری را در ادامه بخوانید.

بهاره افشاری، بازیگر مشهور ایرانی در جدیدترین تصاویری که در کنار پزشکش منتشر کرده و روز پزشک را به او تبریک گفته، با استایلی شیک دیده می‌شود.

این بازیگر ۳۹ ساله در استوری‌های جدید اینستاگرامش با شومیز و شلوار سرمه‌ای و صندل‌های لژدار انگشتی و عسلی‌رنگی حاضر شده است. شال کرمی، ساعت مچی با بند استیل و موهای چتری او از جزئیات جذاب استایلش هستند.

صندل‌های بهاره افشاری

حمله 40 مرد و پسر به بهاره افشاری!

بهاره افشاری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در استوری اینستاگرامش از روزهایی گفت که با بازی در نقش شیطان در سریال ماه رمضانی «او یک فرشته بود» به شهرت رسیده بود.

او در این مورد چنین نوشت: «من برای شما از روزهایی حرف می‌زنم که اینستاگرام، تلگرام، واتس‌آپ، اصلا اینترنت و فضای مجازی به مفهوم الان‌اش نبود. فقط تلویزیون بود و زبانم لال ماهواره؛ همین هجمه‌ای که الان بعضی‌ها با کامنت و دایرکت و فحش و این‌ها به اقوام درجه یک آدم‌های معروف می‌آورند، آن روزها حضوری از خجالت‌تان درمی‌آمدند.»

افشاری ادامه داد: «زمان بازی در سریال «او یک فرشته بود»، یک روز من با گرمکن خانگی و صورت شسته‌نشسته از ماشین پیاده شدم و رفتم سمت دکه، تا مغزم آمد این حجم از روزنامه و عکس و مجله از خودم را پردازش کند، یک‌هو برگشتم دیدم در کمتر از ۳ دقیقه حدود ۳۰ تا ۴۰ مرد و پسر و اندک شماری خانم به سمت من حمله‌ور شدند و من از شدت وحشت و عدم درک این شرایط باورنکردنی مثل موش رنگ‌پریده رفتم توی ماشینم، همان جماعت آمدند پریدند روی ماشین و اصرار که کاری نداریم بیا ببینیمت. حتی موبایل دوربین‌دار هم نبود که من بگویم می‌خواهند با من عکس بگیرند، شما ببین کارشان چه بود دیگر!»

او در پایان این بخش از استوری اینستاگرامش نوشت: «اجازه نمی‌دادند از پارک بیایم بیرون و آن ماشین بدبخت نابود شد؛ بالغ بر ۱۰ جای قُر شده روی بدنه‌اش ماند. ماجرا این که انگار آن روزها آن‌ها واقعا فکر می‌کردند من آدمیزاد نیستم و من با بدبختی فرار کردم و به لوکیشن فیلمبرداری برگشتم و تمام طول مسیر از وحشت گریه کردم.»

«او یک فرشته بود» به کارگردانی علیرضا افخمی رمضان ۱۳۸۴ از شبکه دو پخش شد. «او یک فرشته بود» در ژانری ساخته شد که سازندگانش آن را «ماورایی» می‌نامیدند.

رابطه صمیمانه بهاره افشاری و سردار آزمون + تصاویر

 

 

تغییر چهره بهاره افشاری با موهای چتری

بهاره افشاری، بازیگر شناخته شده ایرانی در جدیدترین پست اینستاگرامش تصویری را به اشتراک گذاشته و با موهای چتری‌اش جلب توجه کرد.

این بازیگر ۳۹ ساله که این روزها با ایفای نقش هاجر در سریال «حیثیت گمشده» در شبکه نمایش خانگی می‌درخشد، در این عکس تتوی ساعد دستش را به نمایش گذاشت و در توضیح آن نوشت :«گفتم معنی خدا، عشق و خانواده میده. گفت مطمئنی؟ گفتم آره. یه ماه بعد بهم گفتن در اصل معنی جاودانگی میده و روی دست هاجر برای همیشه ثبت شد و جاودانه موند…».

نکته‌ دیگر تصویر جدید بهاره، موهای چتری و زیبایش است که بسیار با استایلش هماهنگ شده و به صورتش آمده است.

تتو و چتری‌های بهاره افشاری

تعظیم بهاره افشاری به کارگران

بهاره افشاری، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با انتشار متنی در بخش استوری اینستاگرامش، روز کار و کارگر را گرامی داشت.

این بازیگر در صفحه خود نوشت:

«برای دستانی که نشانه رنج روزگار سختی هستند که سپری می کنیم، برای چشمی که امیدش هر صبح به برکت خداست و بوسه بر صورتی که میدونم این روزها با چیزی فراتر از سیلی سرخ نگه داشته شده. 

به احترام شرافتتون تعظیم می کنم

روز قشر محبوبم

روز کارگر مبارک»

9cdde8a4-121f-4696-922c-2008b7380feb

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار