آرش میراحمدی| سرطان آرش میراحمدی| آرش میراحمدی سرطان

آرش میراحمدی دوباره بستری شد | ویدئوی غم انگیز از آرش میراحمدی با موهای تراشیده در بیمارستان

آرش میراحمدی بازیگر سینما و تلویزیون که به سرطان مبتلاست بار دیگر در بیمارستان بستری شد.

آرش میراحمدی دوباره بستری شد | ویدئوی غم انگیز از آرش میراحمدی با موهای تراشیده در بیمارستان

خبرملت: آرش میراحمدی (زاده ۴ تیر ۱۳۵۰) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آرش میراحمدی می‌توان به بازیگری در سریال خنده بازار، سریال محله گل و بلبل و سریال بچه محل اشاره کرد. آرش میراحمدی مدتی است که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند.

آرش میراحمدی روز گذشته بار دیگر در بیمارستان بستری شد. این هنرمند اخیرا از بیمارستان ترخیص شده و راهی منزل شده بود.

آرش میراحمدی اینبار با موهای تراشیده در بیمارستان تحت درمان است. او دوره های شیمی درمانی را به تازگی آغاز کرده است.

از مخاطبان خبرملت می‌خواهیم برای این هنرمند دعا کنند. متأسفانه دیدن آرش در این وضعیت حس بسیار غم انگیزی به ما می‌دهد اما امیدواریم او هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد. 

آغاز دوره شیمی درمانی آرش میراحمدی

دختر آرش میراحمدی ویدئویی منتشر کرد که نشان می‌دهد او و فردی دیگر در حال تراشیدن موهای پدرش هستند. آرش میراحمدی مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند.

آرش میراحمدی چند روز قبل در بیمارستان بستری بود اما حالا در منزل تحت مداواست. او به خاطر طی کردن مراحل شیمی درمانی موهای خود را تراشیده است.

آخرین وضعیت آرش میراحمدی به روایت همسرش

آرش میراحمدی بازیگر ۵۲ ساله تلویزیون که مدتی است با بیماری مبارزه می‌کند، به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان فیروزگر بستری و تحت مراقبت‌های ویژه است.

مرجان صفابخش، همسر این بازیگر در گفت‌وگویی با ایسنا ضمن بیان پاره‌ای توضیحات درباره بیماری آرش میراحمدی اعلام کرد که خوشبختانه این بازیگر در حال حاضر وضعیت جسمی مساعدی دارد و به‌زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

او یادآور شد: متأسفانه در آخرین شیمی درمانی دکتر متوجه شد که سطح زردی بسیار بالاست و باید سریعاً بستری می‌شد تا به‌وسیله (ای آر سی پی) به جهت دفع سموم در کیسه صفرا استنت‌گذاری شود. در حال حاضر این عمل با موفقیت انجام شد و همسرم به‌زودی مرخص می‌شود و سپس ادامه مراحل شیمی درمانی را طی خواهد کرد.

همسر میراحمدی همچنین به تازگی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود، از دوستان، نزدیکان و مردم که پیگیر احوالات آرش میراحمدی هستند تشکر کرده و این نکته را یادآور شده بود که پزشک دستور ممنوع‌الملاقاتی او را چه در بیمارستان و چه در زمان شیمی‌درمانی داده است.

آرش میراحمدی

آرش میراحمدی از بیماری اش خبر داد

آرش میراحمدی از ابتلای خود به بیماری سرطان لوزالمعده خبر داد و اشاره کرد که به زودی درمان خود را آغاز می کند. 

آرش میراحمدی (زاده ۴ تیر ۱۳۵۰) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آرش میراحمدی می‌توان به بازیگری در سریال خنده بازار، سریال محله گل و بلبل و سریال بچه محل اشاره کرد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار