هدی زین العابدین| عکس هدی زین العابدین| هدی زین العابدین و همسرش

هدی زین العابدین با خواننده پاپ بلوا به پا کرد | رابطه عاشقانه هدی زین العابدین؟! +عکس

تصویری از هدی زین العابدین و خواننده جوان موسیقی پاپ در جشن حافظ بسیار خبرساز شده است.

هدی زین العابدین با خواننده پاپ بلوا به پا کرد | رابطه عاشقانه هدی زین العابدین؟! +عکس

هدی زین‌ العابدین فارغ‌التحصیل رشته گرافیک است اما در اوایل دهه 90 به عرصه بازیگری ورود کرد و به عنوان یک بازیگر شناخته شد. سریال «سقوط یک فرشته» اولین اثری بود که هدی زین‌ العابدین در آن خود را به‌عنوان یک بازیگر توانا معرفی کرد. سریال‌های «شوخی کردم» و «رقص روی شیشه» و فیلم‌های «طلا»، «سمفونی نهم» و «دسته دختران» از دیگر آثار موفق هدی زین‌ العابدین است. با این وجود هدی زین العابدین با بازی در نقش مارال در سریال «رهایم کن» که پخش آن هنوز ادامه دارد بیشترین میزان شهرت را تجربه کرد؛ او در این سریال نقش دختر پرستاری را بازی می‌کند که دو برادر، حاتم و هاتف با بازی محسن تنابنده و هوتن شکیبا عاشق او هستند. هدی زین العابدین به جز بازیگری در عرصه مدلینگ هم فعال است. 

تصویری از هدی زین العابدین و اشوان خواننده موسیقی پاپ در مراسم شب گذشته جشن حافظ منتشر شده که بسیار خبرساز شد. سایت برترین ها با انتشار این تصویر و با تکیه به شایعات منتشر شده در ماه های قبل، گمانه زنی کرده که آنها در یک رابطه عاشقانه هستند

به نوشته این وبسایت، هدی زین‌العابدین برای بازی در سریال «رهایم کن» برنده جایزه بهترین بازیگر زن درام شده و اما نکته اینجاست که جایزه‌اش را از دست اشوان گرفته است. در ماه‌های اخیر شایعات زیادی مبنی بر رابطه میان هدی زین‌العابدین و اشوان وجود دارد و حالا این عکس می‌تواند به این حواشی دامن بزند.

تصویری بحث برانگیز از هدی زین العابدین و اشوان

عزادار شدن هدی زین العابدین

هدی زین العابدین چندی پیش به سوگ برادر خود نشست، این بازیگر برادر خود را در حالی از دست داده که متاسفانه جوان بودند و سن زیادی نداشتند.

برای این بازیگر جوان کشور و خانواده اش آرزوی صبر و آرامش داریم / روحش شاد

هدی زین العابدین عزادار برادر جوانش شد + عکس, جدید ۱۴۰۲ -❤️ گهر

سخنان احساسی هدی زین العابدین با هوادارانش

هدی زین‌العابدین در سال‌های اخیر در سینما و نمایش خانگی در آثار مختلفی ایفای نقش کرده اما در هیچ اثری به اندازه رهایم کن دیده نشده است.

در حالی که تنها دو قسمت از پخش سریال رهایم کن باقی مانده، هدی زین العابدین متنی احساسی خطاب به مخاطبانش منتشر کرد.

هدی نوشته است: اعتراف می‌کنم من هم همراهتون با تک تک سکانس‌ها اشک میریزم، غمگین می شوم و حسرت می خورم»

5862987

بیوگرافی هدی زین العابدین

قبل از شروع بازیگری در عرصه تبلیغات و مدلینگ فعالیت می کرد. و احتمالا اورا در تبلیغات برنج آوازه به یاد دارید.

اولین کار هنری جدی هدی زین العابدین از سال ۱۳۹۰ با بازی در سریال سقوط یک فرشته ساخته بهرام بهرامیان و حمید بهرامیان آغاز کرد.

ولی قبل از آن حضورهای کوتاهی در سریال آشپزباشی به کارگردانی محمدرضا هنرمند ، فیلم چمدان به کارگردانی مانی حقیقی و نیز در سریال خانه روشن به کارگردانی وحید موساییان داشت. همچنین او در سریال شوخی کردم هم حضور داشته است.

هدی زین العابدین در سال ۱۳۹۶ با بازی خوب و متفاوت در فیلم عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. وی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون باران کوثری، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی ایفای نقش نمود و در جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

بیوگرافی هدی زین العابدین ؛ زندگی حرفه ای، شخصی و ازدواج او | پلازا

همچنین در سال ۱۳۹۷ با بازی در فیلم سینمایی طلا به کارگردانی پرویز شهبازی در جشنواره فیلم فجر ۹۷ نیز حضور داشت. در فیلم سینمایی طلا هدی زین العابدین در کنار هومن سیدی، نگار جواهریان و طناز طباطبائی نقش آفرینی می کند.

هدی زین العابدین به تازگی در سریالی به نام رقص روی شیشه در کنار بازیگرانی همچون مهتاب کرامتی، بهرام رادان، میترا حجار و حامد کمیلی دیده شده است. کارگردان این سریال مهدی گلستانه است.

خلاصه داستان سریال رقص روی شیشه : این مجموعه یک ملودرام اجتماعی در مذمت مهاجرت و در ستایش خانواده است. رعنا (مهتاب کرامتی ) و یغما (بهرام رادان)، زندگی خوب و عاشقانه‌ای دارند اما زندگیشان را سایه رازهایی که پنهان کرده‌اند، تهدید می‌کند و همین پنهان‌کاری، ماجراهای هولناکی را برایشان رقم می‌زند.

دانلود قسمت 9م نهم سریال رقص روی شیشه | طرفداری

هدی زین العابدین درباره کم حاشیه بودنش در اینستاگرام می گوید که :احساس میکنم در هر چیزی نباید خودم را قاطی کنم وسعی میکنم از اینستاگرام در زمان درست آن استفاده بکنم،مثل «اهواز هوا ندارد» یا «کم آبی»

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار