حدیثه تهرانی| حدیه تهرانی و همسرش| عکس حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی همه را شوکه کرد | اولین عکسها از حدیثه تهرانی پس از مهاجرت

حدیثه تهرانی که گفته می‌شود به اسپانیا مهاجرت کرد تصاویر متفاوتی از خود منتشر کرد.

حدیثه تهرانی همه را شوکه کرد | اولین عکسها از حدیثه تهرانی پس از مهاجرت

حدیثه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون است که به ویژه در ابتدای دهه نود بسیار پرکار بود. حدیثه تهرانی کار بازیگری را در دهه هشتاد آغاز کرد و با بازی در سریال خوش نشین ها به شهرت رسید. حدیثه تهرانی همسر کیان مقدم خواننده پاپ است که شایعات مختلفی درباره جدایی آنها به گوش می رسد اما این شایعات هنوز تایید نشده است. گفته می شود حدیثه تهرانی به تازگی مهاجرت کرده است.

اگر از طرفداران حدیثه تهرانی باشید و صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید؛ می‌دانید که چند وقتی است حال و هوای پیج او تغییر کرده و عکس‌هایی از سفرهای اروپایی خود منتشر می‌کند.

این بازیگر زیبا و معروف، در آخرین پست اینستاگرامش عکس‌هایی از سفر اسپانیای خود را منتشر کرده که در آن‌ها تیپ‌های متفاوتی دارد. او در این استایل‌های اسپرت و نامتناسب خود، کلاه کپ سبزرنگی را پوشیده که بیش از سایر المان‌های استایلش توجه طرفدارانش را به خود جلب کرده‌است.

حدیثه تهرانی در اسپانیا

حدیثه تهرانی در اسپانیا

حدیثه تهرانی در اسپانیا

مهاجرت حدیثه تهرانی؟!

حدیثه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی مهاجرت کرده است عکسی در هواپیما از خود منتشر کرد.

این بازیگر دیروز با انتشار عکسی در اینستاگرام خود از مهاجرتش به آلمان خبر داد. حدیثه تهرانی متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۳ است.

تحصیلات حدیثه تهرانی

این بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته مامایی است. خانم حدیثه با اینکه از دوران نوجوانی عاشق بازیگری بود اما خانواده صرفا زمانی اجازه به حضور او در این رشته دادند که بتواند لیسانس بگیرد.

سال های آخر دانشگاه که درگیر درس و بیمارستان بود وارد کلاس های بازیگری بنام ایران زیر نظر اصغر محبی شد تا اینکه با پایان دانشگاه، جدی تر دوره ها را طی کرد. از کلاس بازیگری به دفتر ابوالقاسم طالبی (کارگردان) برای کار جدیدش معرفی شد و به این ترتیب سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۵ ساله بود با سریال به کجا چنین شتابان جلوی دوربین رفت.

حدیثه تهرانی با کدام فیلم به شهرت رسید؟

بعد از بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد با سریال خوش نشین ها در سال ۱۳۸۹ به کارگردانی سعید آقاخانی چهره اش شناخته تر شد.

همسر حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی چندین سال است با کیان مقدم (موزیسین) ازدواج کرده و متاهل می باشد، کیان مقدم متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۶ در تهران، آهنگساز و خواننده سیک راک است.

بیوگرافی حدیثه تهرانی و همسرش کیان مقدم 2019 +عکس‌های جذاب | ویبره | پورتال جامع زندگی

حدیثه تهرانی چه نسبتی با هدیه تهرانی دارد؟

بعد از شروع فعالیت تا مدت ها شایعه شده او ایشان خواهر کوچکتر هدیه تهرانی ،بازیگران صاحب نام سینما می باشد که صرفا یک تشابه فامیلی است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار