مریم مومن| عکس مریم مومن| مریم مومن و همسرش

مریم مومن خودش را با محسن چاوشی کشت! | مریم مومن را اینقدر با احساس دیده بودید؟ +ویدئو

مریم مومن ویدئویی از دابسمش کردن آهنگ محسن چاوشی منتشر کرد.

مریم مومن خودش را با محسن چاوشی کشت! | مریم مومن را اینقدر با احساس دیده بودید؟ +ویدئو

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون است که سال 1397 با بازی در نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت به شهرت رسید. مریم مومن متولد سال 1377 است و 25 سال دارد و بخش قابل توجهی از زندگی اش را در دنیای شهرت گذرانده است. مریم مومن اصالتا ترک و اهل مشکین شهر اردبیل است اما در تهران بزرگ شده و در پایتخت زندگی می کند. مریم مومن در مصاحبه ای گفت که فرزند طلاق است و همین موضوع باعث شده در زندگی قوی بار بیاید. مریم مومن به تازگی با انتشار ویدئویی جنجال به پا کرده است. 

مریم مومن ویدئویی از دابسمش کردن آهنگ محسن چاوشی منتشر کرد.

آهنگی که چاوشی خوانده و خانم مومن آن را با احساس زیاد دابسمش می کند مربوط به سریال بانوی عمارت است که مریم مومن با بازی در آن سریال شناخته شد. 

موتورسواری حرفه ای مریم مومن

مریم مومن بازیگر فخرالزمان سریال بانوی عمارت به تازگی در فضای مجازی کلیپی از موتور سواری خود منتشر کرده است، که با استقبال خوبی همراه شده است. 

ویدئویی که مریم مومن منتشر کرده است را ببینید.

مریم مومن چگونه بازیگر شد؟

مریم مومن درباره بازیگر شدن خود می‌گوید: «کلاس های بازیگری را در دوران دبیرستان بصورت قایمکی و بدون اجازه خانواده حضور داشته است و از عدم علاقه خانواده وی به بازیگری ایشان پرده برداشت.

خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم، اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس‌های بازیگری می‌رفتم و کاراته هم کار میکردم و زمانی که بیرون میرفتم برای ورزش در این کلاس‌ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

اگر خم به ابروی پدر و مادرم بیاید از این مسیر برمیگردم و اگر واقعا ببینم پدر و مادرم از ته دل راضی نیستن همین جا قول میدهم که از این راه برمیگردم.»

مریم مومن

آرایش متفاوت مریم مومن

مریم مومن که او را با نقش فخرالزمان در سریال «بانوی عمارت» به یاد می‌آوریم، یکی از بازیگران جوان، با استعداد و محبوب سینما و تلویزیون ایران می‌باشد که از کودکی رویای بازیگری را در سرمی‌پرورانده و از همان زمان به دنبال تحقق آن رفته‌است.

او صورتی جذاب و زیبا دارد که با آرایش مناسب، گیرایی زیادی پیدا می‌کند. در ادامه تصاویری از آرایش‌های جذاب این هنرپیشه دوست‌داشتنی را می‌آوریم که توسط دستان توانا و هنرمند ساناز جانکی انجام شده‌اند.

میکاپ‌های مریم مومن که توسط ساناز جانکی انجام شدهمیکاپ‌های مریم مومن که توسط ساناز جانکی انجام شده

میکاپ‌های مریم مومن که توسط ساناز جانکی انجام شده

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار