داریوش مهرجویی| داریوش مهرجویی قتل| داریوش مهرجویی و همسرش

نحوه قتل داریوش مهرجویی و همسرش مشخص شد | سربری داریوش مهرجویی صحت دارد؟ | انگیزه قاتل چه بود؟ +توضیحات پلیس

پلیس درباره نحوه قتل داریوش مهرجویی و انگیزه قاتل از کشتن این بازیگر و همسرش توضیحاتی ارائه کرد.

نحوه قتل داریوش مهرجویی و همسرش مشخص شد | سربری داریوش مهرجویی صحت دارد؟ | انگیزه قاتل چه بود؟ +توضیحات پلیس

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند.  چندی پیش همسر داریوش مهرجویی خبر داده بود که فردی او را با چاقو تهدید کرده و درخواست کمک کرده بود. داریوش مهرجویی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران بود. داریوش مهرجویی فیلم های ماندگاری نظیر هامون و سنتوری را ساخته است.

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر به قتل رسیدند.

محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما در گفت‌وگو با ایسنا خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در خانه‌اش در کرج را تایید کرد.

این خبر در تماس با یکی از سینماگرانی که محل حادثه حضور دارد نیز تایید شده است.

طبق پیگیری خبرنگار انتظامی ایسنا، این حادثه در زیبادشت مشکین آباد رخ داده است و دختر داریوش مهرجویی ماجرا را به پلیس خبر داده است. همچنین طبق اطلاع خبرنگار ایسنا به نقل از پلیس، ماجرای سربری که در فضای مجازی در حال طرح است، صحیح نیست. سردار هداوند فرمانده انتظامی استان البرز به ایسنا گفته است که «شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است».

هنوز جزییات بیشتری از این حادثه، عاملان آن و انگیزه آن‌ها به صورت رسمی منتشر نشده است.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های موج نوی سینمای ایران است که فیلم‌های مطرحی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است. 

آخرین فیلم او «لامینور» بود که در سال ۹۸ ساخته شد.

حمله با چاقو به همسر داریوش مهرجویی

چندی پیش وحیده محمدی‌فر، نویسنده سرشناس در حساب شخصی خود در اینستاگرام ضمن شرح ماجرای هولناک، از تهدید شدن توسط شخصی با چاقو خبر داد و نوشت: آیا همسر داریوش مهرجویی، پیشکسوت هنر این مملکت، بابد توسط آدم بیگانه ،به چاقو تهدید شود؟

همسر داریوش مهرجویی با اشاره به اینکه در چند وقت اخیر مورد دستبرد هم قرار گرفته‌اند تاکید  کرد: در چند وقت اخیر دو سنتور با اسم و عکس‌های بهرام رادان و داریوش مهرجویی از آنها به سرقت رفته که خرید و فروش آن دزدی و غیرقانونی است.

 

نوشته وحیده محمدی فر را ببینید:

4DADA931-A901-423D-B648-E5ABF41F856C-626x1024

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار