سودابه حسنی دخت| سودابه حسنی دخت مجری| سودابه حسنی دخت شبکه خبر

سودابه حسنی دخت از تلویزیون خداحافظی کرد | دلیل جنجالی سودابه حسنی دخت برای رفتن از شبکه خبر

سودابه حسنی دخت مجری شبکه خبر با انتشار ویدئویی از رسانه ملی خداحافظی کرد.

سودابه حسنی دخت از تلویزیون خداحافظی کرد | دلیل جنجالی سودابه حسنی دخت برای رفتن از شبکه خبر

سودابه حسنی دخت از مجریان شبکه خبر با انتشار ویدئویی از تلویزیون خداحافظی کرد. سودابه حسنی دخت سالها در شبکه خبر به عنوان مجری و گوینده خبر فعالیت کرد. سودابه حسنی دخت علت پایان همکاری خود با تلویزیون را هم اعلام کرده است.

سودابه حسنی دخت مجری شبکه خبر که در ویدئویی از رسانه ملی خداحافظی کرده است، علت پایان همکاری خود را تغییر محیط سازمان صدا‌و سیما دانست.

سودابه حسنی دخت مجری شبکه خبر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره علت خداحافظی خود از صداوسیما گفت: بنده زودتر از موعد مقرر مدارک خود را ارائه داده و خود را بازنشسته کرده‌ام و تنها تا پایان مهرماه با شبکه خبر همکاری خواهم کرد بعد از آن دیگر راحت می‌شوم.

وی ادامه داد: محیط سازمان صدا‌وسیما محیط قبل و قدیمی را ندارد و افرادی که سرکار آمده‌اند قدرت درکی از موقعیت‌های موجود ندارند و همکاری هم نمی‌کنند. این اتفاق‌ها باعث شد از محیطی که واقعا دوست داشتنی بود زده شوم؛ بنده هنوز این کار را دوست دارم و ادامه خواهم داد اما با معاونت سیاسی سازمان دیگر فعالیتی نخواهم داشت.

سودابه حسنی‌دخت مجری شبکه خبر صدا‌وسیما در جدیدترین ویدیویی که از خود منتشر کرده است از سازمان صدا‌وسیما پس از دو دهه فعالیت خداحافظی کرده است.

بیوگرافی سودابه حسنی دخت

سودابه حسنی‌دخت کاردانی بی‌هوشی دارد، مدرک لیسانس را در رشته پرستاری گرفته و برای فوق‌لیسانس رشته روابط بین‌الملل را انتخاب کرده است.

او می گوید: استقلال حس خیلی خوبی دارد!‌ وقتی نوجوان بودم، خجالت می‌کشیدم از پدر و مادرم پول بگیرم .معمولا خودشان مایحتاج ما را می‌گرفتند. وقتی حقوق‌بگیر شدم، چیزهایی را که دوست داشتم، می‌خریدم البته با اجازه پدر و مادر. استقلال مالی داشتم اما بدون اجازه والدینم چیزی نمی‌خریدم. یادم هست با اولین حقوقم برای خواهر و برادر کوچک‌ترم اسباب‌بازی خریدم. اما نسل امروز اگر استقلال مالی داشته یا نداشته باشند، خیلی از کارها را بدون اجازه والدین انجام می‌دهند که این هم یکی از خطراتی است که خانواده‌‌های امروزی را تهدید می‌کند.

سودابه حسنی دخت عنوان می کند: همیشه گفته‌ام که همسرم مرد بسیار خوبی است. درآمدم را هیچ‌وقت صرف هزینه‌های خانواده نمی‌کنم چون همسرم روی درآمد من حساب باز نکرده است. من بعد از ازدواج هم سرکار رفتم هم ادامه تحصیل دادم؛ چون کار و تحصیل را دوست دارم و همسرم مانعی برای پیشرفتم نیست.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار