داریوش مهرجویی| داریوش مهرجویی قتل| داریوش مهرجویی و همسرش

همسر اول داریوش مهرجویی معرفتش را نشان داد | واکنش احساسی همسر سابق داریوش مهرجویی به قتل هولناک

فریار جواهریان همسر اول داریوش مهرجویی و مادر دو فرزند او مریم و صفا به قتل این کارگردان برجسته واکنش نشان داد.

همسر اول داریوش مهرجویی معرفتش را نشان داد | واکنش احساسی همسر سابق داریوش مهرجویی به قتل هولناک

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند.  چندی پیش همسر داریوش مهرجویی خبر داده بود که فردی او را با چاقو تهدید کرده و درخواست کمک کرده بود. داریوش مهرجویی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران بود. داریوش مهرجویی سالها با فریار جواهریان زندگی کرد و پس از جدایی از او با وحیده محمدی فر یک نویسنده بود ازدواج کرد و این دو نهایتا در کنار هم به قتل رسیدند. داریوش مهرجویی فیلم های ماندگاری نظیر هامون و سنتوری را ساخته است.

فریار جواهریان همسر اول داریوش مهرجویی (مهندس معمار برجسته) و مادر دو فرزند او مریم و صفا به قتل این کارگردان برجسته واکنش نشان داد.

«از همه فامیلان،دوستان، آشنایان و دوستداران مهرجویی که پیام های مهر آمیز و تسلیت فرستادند صمیمانه تشکر میکنم. چه پایان تلخی، چه مرگ غمباری و ناشایسته برای داریوش و وحیده... در آستانه پیری هستم و هنوز از نبود مادر و پدرم رنج میبرم... وای به حال مریم صفا و مونا... مونای کوچولو...چطور یک شبه بچه یتیم شد...»

متن غم‌انگیزی که همسر اول داریوش مهرجویی منتشر کرد

انتشار تصاویر تکان دهنده از پیکر داریوش مهرجویی

تصاویر فجیع پیکر داریوش مهرجویی و همسرش به شکلی عجیب در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، مشخص نیست این عکس ها توسط چه کسی گرفته و در فضای مجازی منتشر شده است اما به نظر می رسد عکس ها مربوط به دقایق نخست ارتکاب به قتل است و بعید نیست عکس ها توسط قاتل گرفته شده باشد.

این تصاویر که انتشار آنها غیر اخلاقی و غیر انسانی بوده به هیچ وجه قابل پخش نیست و بسیاری از چهره ها در اینستاگرام از کاربران درخواست کرده اند به گسترده شدن انتشار این تصاویر دامن نزنند.

هنوز مشخص نیست این تصاویر را چه کسی پخش کرده است.

قاتل داریوش مهرجویی دستگیر شد؟

در حالی که یک مستندساز از بازداشت قاتل داریوش مهرجویی توسط پلیس خبر داد، پلیس این خبر را تکذب کرد.

حسین لامعی، مستندساز، با انتشار یک استوری از بازداشت قاتل داریوش مهرجویی خبر داد. او نوشت: به نظر می‌رسد این فرد لب مرز بازداشت شده است.

گفتنی است که اکانت تلگرامی وحیده محمدی‌فر مجددا فعال شده است.

قاتل داریوش مهرجویی لب مرز دستگیر شد

دستگیری باغبان ویلای داریوش مهرجویی

یک منبع آگاه ضمن اشاره به دستگیری چند متهم پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش، از دستگیری باغبان این خانواده خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، اعتماد ضمن اعلام این خبر که هنوز از سوی مراجع قضایی و انتظامی تایید نشده است، بخشی از گفت‌وگوی منتشر نشده از وحیده محمدی‌فر (همسر مهرجویی) را منتشر کرده که مرحوم محمدی‌فر در آن، اشاره مهمی هم به ماجرای باغبان داشته است. 

محمدی‌فر گفته است: قبلا خودمان «باغبانی» داشتیم که از ما سرقت کرد. بعداً متوجه شدیم که هم باغبان ما بوده و هم باغبان همسایه کناری ما. او را تحویل پلیس دادیم، اما همسایه کناری ما باغبان را بخشید و او آزاد شد. 

با توجه به اینکه برادر او دزد و همدستش هم بود به ما اطلاع دادند که باید او را پیدا کنیم و تحویل پلیس بدهیم. برادر باغبان ما در این شهرک کار می‌کند چرا باید خیلی راحت برای خودش آزاد باشد. 

ما اینجا از دست این افراد خیلی مصیبت کشیدیم، اما در مورد سنتور و یک‌سری وسایلی که فقط یک هنرمند ارزش آن را می‌تواند درک کند، باید گفت که به سرقت رفته و سرقت هم کار خودی بوده است. البته وکیل‌مان آقای سروری پیگیر آن است، اما قرار شده ما به طرف نگوییم تا از او بازجویی کنند.

داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی و همسرش چگونه به قتل رسیدند؟

پلیس اخبار مربوط به سر بریدن داریوش مهرجویی را تکذیب کرد و نحوه قتل او را شرح داد.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا روز یکشنبه در خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش ضمن تسلیت به جامعه هنری کشور برای این ضایعه بزرگ و از دست دادن هنرمند پیشکسوت گفت: پلیس عاملین این اقدام وحشیانه را به زودی دستگیر می کند و به دستگاه عدالت خواهد سپرد.

وی عنوان کرد: اقدامات فنی همان ساعات اولیه انجام و کارآگاهان در محل حاضر و در حال بررسی سناریوهای محتمل است.

بر اساس اعلام پلیس، این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌ شب (۲۲ مهر) از طریق تماس با پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین‌آباد به قتل رسیده‌اند.

این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجویی به پلیس اطلاع داده شد. تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست اما شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد انجام شده است.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ خورشیدی و از کارگردان‌های نامدار سینمای ایران است که فیلم‌های مطرحی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار