داریوش مهرجویی| داریوش مهرجویی قتل| داریوش مهرجویی و همسرش

چرا همسر اول داریوش مهرجویی به تشییع جنازه نیامد؟ | علت غیبت فرزندان داریوش مهرجویی در خاکسپاری پدرشان

همسر سابق و دو فرزند داریوش مهرجویی در مراسم وداع با این هنرمند و خاکسپاری او حضور نداشتند.

چرا همسر اول داریوش مهرجویی به تشییع جنازه نیامد؟ | علت غیبت فرزندان داریوش مهرجویی در خاکسپاری پدرشان

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر چندی پیش جامعه ایران را به شوک فرو بردند. داریوش مهرجویی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران و وحیده محمدی فر همسر او، فیلمنامه نویس شناخته شده ای بود که هفته گذشته در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. قاتل داریوش مهرجویی پس از چند روز دستگیر شد و علت قتل او و همسرش تسویه حساب شخصی و خانوادگی عنوان شد. پیکر داریوش مهرجویی و همسرش در خانه هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شده است. داریوش مهرجویی خالق فیلم های ماندگاری نظیر گاو، سنتوری و هامون است. 

 مراسم تشییع پیکر  هنرمند فقید داریوش مهرجویی و همسرش در میان شمار زیادی از هنرمندان برگزار شد.

دراین میان دو فرزند (مریم و صفا) داریوش مهرجویی و همسر سابق او فریار جواهریان در این مراسم حضور نداشتند که نبود آنها با پرسش همراه شد.

اعتماد آنلاین مدعی شد یک منبع آگاه گفته است: دو فرزند و همسر سابق این هنرمند آمریکا زندگی می کنند و هر تلاشی کردند نتوانستند خودشان را به مراسم بدرقه وخاکسپاری برسانند.

این در حالی است که خانم فریار جواهریان پیش از مراسم تشییع جنازه با انتشار متنی درگذشت داریوش مهرجویی را تسلیت گفت.

فریار جواهریان همسر اول داریوش مهرجویی (مهندس معمار برجسته) و مادر دو فرزند او مریم و صفا به قتل این کارگردان برجسته واکنش نشان داد.

«از همه فامیلان،دوستان، آشنایان و دوستداران مهرجویی که پیام های مهر آمیز و تسلیت فرستادند صمیمانه تشکر میکنم. چه پایان تلخی، چه مرگ غمباری و ناشایسته برای داریوش و وحیده... در آستانه پیری هستم و هنوز از نبود مادر و پدرم رنج میبرم... وای به حال مریم صفا و مونا... مونای کوچولو...چطور یک شبه بچه یتیم شد...»

متن غم‌انگیزی که همسر اول داریوش مهرجویی منتشر کرد

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار