داریوش مهرجویی| داریوش مهرجویی قتل| داریوش مهرجویی و همسرش

عکس قاتلین داریوش مهرجویی منتشر شد | انتشار تصویر آلت قتاله ای که جان داریوش مهرجویی و همسرش را گرفت

جلسه بازپرسی متهمان به قتل داریوش مهرجویی و همسرش داریوش مهرجویی برگزار شد.

عکس قاتلین داریوش مهرجویی منتشر شد | انتشار تصویر آلت قتاله ای که جان داریوش مهرجویی و همسرش را گرفت

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر چندی پیش جامعه ایران را به شوک فرو بردند. داریوش مهرجویی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران و وحیده محمدی فر همسر او، فیلمنامه نویس شناخته شده ای بود که هفته گذشته در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. قاتل داریوش مهرجویی پس از چند روز دستگیر شد و علت قتل او و همسرش تسویه حساب شخصی و خانوادگی عنوان شد. پیکر داریوش مهرجویی و همسرش در خانه هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شده است. داریوش مهرجویی خالق فیلم های ماندگاری نظیر گاو، سنتوری و هامون است. 

در جلسه بازپرسی متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش نسبت به سوالات مطروحه پاسخ دادند.

در ادامه تحقیقات پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر، یکی دیگر از جلسات بازپرسی با حضور دادستان فردیس، معاون دادستان فردیس، بازپرس پرونده و دادیار اظهار نظر برگزار شد و متهمان پرونده نسبت به سوالات مطروحه پاسخ دادند.

 پیش از این روزنامه همشهری نوشته بود که قاتل اصلی لب به اعتراف گشوده و گفته است: ۳بامداد پنجشنبه لب به اعتراف گشود و اسرار جنایت را فاش کرد. او گفت: بعد از اینکه با شکایت خانواده مهرجویی دستگیر شدم، از آنها کینه به دل گرفتم. آنها به‌خاطر یک جاروبرقی از من نگذشتند و وقتی آزاد شدم، سراغشان رفتم و خواستم ۳۰میلیون تومان که از آنها طلب داشتم را بدهند، اما انکار کردند. من در زمانی که برای آنها کار می‌کردم، ۳۰میلیون تومان طلبکار شده بودم، اما آنها حاضر نبودند این مبلغ را پرداخت کنند و می‌گفتند که هیچ بدهی‌ای به من ندارند. همه اینها باعث شده بود که از آنها کینه به دل بگیرم. در نهایت نیز وقتی دیدم حاضر نیستند پولم را بدهند، نقشه قتل‌شان را کشیدم. شب حادثه به همراه برادرم که سرایدار یکی از ویلاها در شهرک است و ۲دوست دیگرم که آنها هم در شهرک کار می‌کنند، راهی ویلای مهرجویی شدیم. وقتی  در را باز کرد، من به او حمله کردم و با چوب زدمش. برادرم و دوستم هم به اتاق رفتند و همسرش را گرفتند. ابتدا برادرم دستان همسر مهرجویی را گرفت و دوستم با چاقو به او ضربه زد و وقتی بی‌حال شد برادرم هم با چاقو به جان او افتاد. من هم مهرجویی را با چاقو زدم و بعد به اتاق رفتم و وقتی مطمئن شدیم هردویشان مرده‌اند، النگوها و طلاهای همسر مهرجویی، موبایل و اموال دیگر را سرقت و آنجا را ترک کردیم. پس از جنایت، من به خانه‌ام رفتم و چون لباسم خونی شده بود، آن را دور انداختم و یک دست لباس نو خریدم. طلاها، اموال مسروقه و چاقو را هم به دوستم که در شهرک کار می‌کرد دادم تا نگه دارد. بقیه هم هر کدام به خانه‌هایشان رفتند

عکسهایی از جلسه بازپرسی مظنونان به قتل ببینید.

متهمان قتل مهرجویی
متهمان قتل مهرجویی
متهمان قتل مهرجویی
متهمان قتل مهرجویی
متهمان قتل مهرجویی
متهمان قتل مهرجویی
متهمان قتل مهرجویی
متهمان قتل مهرجویی
متهمان قتل مهرجویی
متهمان قتل مهرجویی
 

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار