سوسانو| عکس واقعی سوسانو| علت مرگ سوسانو

سوسانو با ۱۷ سال پیش خودش مو نمی زند! | عکس جدید سوسانو همه را متعجب کرد

با گذشت 17 سال از زمان پخش سریال جومونگ در کره، سوسانو همچنان جوان مانده است.

سوسانو با ۱۷ سال پیش خودش مو نمی زند! | عکس جدید سوسانو همه را متعجب کرد

سوسانو نام شخصیتی در سریال جومونگ است که هان هه جین از مشهورترین بازیگران کره‌ای آن را ایفا می کند. سوسانو در سریال جومونگ که اواسط دهه هشتاد در ایران پخش شد طرفداران زیادی داشت و باعث شد بازیگر ایفاکننده این نقش در ایران به شهرت فراوان برسد. سوسانو زنی قدرتمند و مسلط به آموزش های نظامی بود. سوسانو در نهایت به دست تسو کشته می‌شود.

هان هه جین، بازیگر زیبا و مطرح کره‌ای که با نقش بانو سوسانو در سریال «افسانه جومونگ» در قلب ایرانیان ماندگار شد، در پست جدید اینستاگرامش تصاویری زیبا از خود را به اشتراک گذاشت.

بانو سوسانوی زیبا و دوست‌داشتنی، در این تصاویر کت و دامن لیمویی شیک و باوقاری به تن دارد. سایت چی بپوشم درباره استایل او نوشته: دامن کت او مدل کمربلند (High Waisted) می‌باشد که با کت کوتاه جذاب و دلربایی همراه شده‌است. هان هه جین معمولا استایل‌هایی شیک و متین تدارک می‌بینید و موهای او هم در بیشتر مواقع مانند این عکس‌ها باز هستند. رنگ این لباس با پوست روشن و درخشان هان هه جین همخوانی خوبی دارد و او را جوان‌تر نشان می‌دهد.

این بازیگر که همچنان در ایران محبوب است و او را مانند روز اول می‌ستایند، چهره و اندامش با گذشت 17 سال از زمان پخش سریال جومونگ در کره، همانطور جوان و جذاب مانده‌ است؛ اینطور نیست؟

استایل شیک بانو سوسانو

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار