کتایون ریاحی| عکس کتایون ریاحی| کتایون ریاحی و همسرش

کتایون ریاحی با عمل زیبایی چه تغییر کرد | تغییرات ویژه در چهره کتایون ریاحی +عکس

جراحی زیبایی تاثیر زیادی روی چهره کتایون ریاحی گذاشته است.

کتایون ریاحی با عمل زیبایی چه تغییر کرد | تغییرات ویژه در چهره کتایون ریاحی +عکس

کتایون ریاحی بازیگری است که علاقه مندان فیلم و سریال او را از شب دهم تا یوسف پیامبر و بسیاری دیگر از سریال های تلویزیونی به خاطر دارند. کتایون ریاحی در سینما نیز در فیلم‌های مختلفی بازی کرده که شام آخر از معروف ترین آنهاست. کتایون ریاحی در شام آخر نقش یک استاد دانشگاه را بازی کرد که گرفتار عشق دانشجوی جوانش با بازی محمدرضا گلزار می‌شود. با وجود نقش های ماندگار در سینما، کتایون ریاحی همچنان با نقش ذلیخا در یوسف پیامبر شناخته می‌شود. کتایون ریاحی پس از بازی در یوسف پیامبر از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.  

کتایون ریاحی  یکی از بازیگران مجموعه تلویزیونی پدرسالار بود که در نقش یکی از عروس‌های خاندان اسدالله خان در منزل مشترکشان زندگی می‌کرد. چی بپوشم درباره تغییرات چهره او نوشته: ریاحی با چهره‌ای زیبا و ملیح از همان سال‌ها محبوب دل بینندگان پرشماری بود. او هنوز هم زیباست اما ردپای گذر سال‌ها روی موهایش نشسته و مانند هر انسان دیگری صورت زیبایش از خطوط روزگار بی‌نصیب نیست.

کتایون ریاحی پیش از این سریال و در آثار دیگری در سال‌های قبل‌تر هم حضور داشت که در آنها هنوز عمل جراحی بینی را انجام نداده بود. چهره‌اش بعد از عمل مذکور بسیار بهتر شد و تغییرات زیادی پیدا کرد.

تغییر چهره بازیگران سریال پدر سالار

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار