مرجانه گلچین| عکس مرجانه گلچین| همسر مرجانه گلچین

کی فکرشو می کرد مرجانه گلچین دختر و پسر به این بزرگی داشته باشه؟ | اولین تصاویر از مرجانه گلچین در کنار فرزندانش

مرجانه گلچین تصاویری منتشر کرد که باعث ایجاد شائبه‌هایی شده است.

کی فکرشو می کرد مرجانه گلچین دختر و پسر به این بزرگی داشته باشه؟ | اولین تصاویر از مرجانه گلچین در کنار فرزندانش

مرجانه گلچین از چهره های نام آشنای سینما و تلویزیون ایران است که به ویژه در 15 سال اخیر شهرت فراوانی کسب کرده است. کارنامه بازیگری مرجانه گلچین به دو دوره تقسیم می شود که یکی مربوط به دهه 70 و بعدی مربوط به دوره اواسط دوره 80 به بعد است. مرجانه گلچین در اواسط دهه هشتاد با سریال بزنگاه به بازیگری بازگشت و خوش نشین ها و شاهگوش از دیر آثار شناخته شده او در زمان خودش بود. در سال های اخیر مرجانه گلچین با تغییراتی که در ظاهر خود ایجاد کرده و با عکسهایی که به عنوان مدل تبلیغاتی برندهای آرایشی گرفته بسیار خبرساز شده است. مرجانه گلچین در حال حاضر 54 ساله است.

مرجانه گلچین تصویری منتشر کرد که باعث ایجاد شائبه‌هایی شده است.

ماجرا از این قرار است که دختری به نام شقایق روز مادر را به مرجانه گلچین تبریک گفته است. شقایق نوشته: روزت مبارک مهربونن ترین مامان دنیا دوست دارم.

بازنشر این پست در صفحه اینستاگرام مرجانه گلچین این شائبه را به وجود آورده که شقایق دختر خانم بازیگر است، در حالی که مرجانه گلچین چند سال قبل در برنامه کودک شو گفته بود مادر نشده است.

مرجانه گلچین چندی پیش هم تصویری در کنار پسری نوجوان منتشر کرده بود و او را بچه خودش خطاب کرده بود. نسبت این پسر با مرجانه گلچین مشخص نیست.


 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار