سعید عزت اللهی| پرسپولیس

سعید عزت‌ اللهی ۴۸ ساعت دیگر در پرسپولیس؟ | بمب نقل و انتقالات پرسپولیس منفجر می شود

خبر ورزشی مدعی شد که سعید عزت اللهی تا ۴۸ ساعت دیگر پاسخ پیشنهاد پرسپولیس را خواهد داد.

سعید عزت‌ اللهی ۴۸ ساعت دیگر در پرسپولیس؟ | بمب نقل و انتقالات پرسپولیس منفجر می شود

خبرملت: عزت‌ اللهی برای پیوستن به جمع شاگردان یحیی از مدیران تیم پرسپولیس ۴۸ ساعت زمان خواست.

سعید عزت‌ الهی که سابقه حضور در آکادمی اتلتیکو مادرید را دارد، در تیم‌های روستوف روسیه، ردینگ انگلیس، وایله بلد کلوب دانمارک و الغرافه قطر نیز بازی کرده، در لیست یحیی گل‌محمدی قرار دارد.

به گزارش خبر ورزشی، عزت اللهی که مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته مذاکراتی با آنها داشته است و در آخرین گفت‌وگویی رد و بدل شده بین او و مدیران پرسپولیس، از آنها ۴۸ ساعت فرصت خواسته تا تصمیم گیری کند.

گفتنی است میلاد سرلک هافبک پرسپولیس از قطر پیشنهاد دارد و گل محمدی تصمیم دارد عزت اللهی را جایگزین سرلک کند.

خبر ورزشی دقایقی پس از انتشار این خبر نوشت سعید عزت اللهی فوتبالیست خوش‌اخلاق و انزلی‌چی تیم ملی کشورمان در گفت‌وگویی کوتاه و اختصاصی با خبرورزشی در این رابطه اظهار داشت: «در روزهای اخیر دوستان خبرنگار زیادی با من تماس گرفته و در رابطه با پیشنهاد استقلال و پرسپولیس سؤالاتی پرسیدند. این عزیزان برای من قابل احترام هستند و لطف دارند اما واقعا در شرایطی نیستم که بخواهم مصاحبه‌ای انجام دهم.»

وی ادامه داد: «فقط همین قدر بگویم که خبرخاص و رسمی نیست اما محض اطلاع باید بگویم در حال حاضر درگیر تعطیلات هستم. پس از پشت سر گذاشتن یک فصل سنگین و سپس اردوی تیم ملی و تورنمنت کافا، نیاز به استراحت و تجدید قوا دارم. بنابراین خیلی درگیر پیشنهادات و این مسائل نشدم و استراحت می‌کنم.»

هافبک لژیونر تیم ملی کشورمان در خصوص پیشنهاد دو غول فوتبال ایران نیز تصریح کرد: «استقلال یا پرسپولیس؟ در همین حد بدانید که من هنوز ۶ ماه دیگر با باشگاه وایله بولدکلوب قرارداد دارم. مسئولان و دست اندرکاران این باشگاه دانمارکی پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند که هنوز موافقت نکرده‌ام. باید به دانمارک برگردم و در خصوص پیشنهادات تیم‌های ایرانی با آنها صحبت کنم و ببینم نظرشان چیست؟ انشاالله باید ببینم در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد.»

نکته؛ سعید عزت اللهی در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرورزشی پیشنهادات دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس را نه تأیید کرد و نه تکذیب و به نظر می رسد اگر بتواند رضایت باشگاه دانمارکی را جلب کند پیراهن شماره ۶ آبی یا قرمز را در فصل آینده برتن خواهد کرد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار