سامان قدوس| استقلال

ماجرای جنجالی پیوستن سامان قدوس به استقلال

حدود 40 روز قبل و در شرایطی که جدایی سامان قدوس از برنتفورد قطعی شده بود، داریوش یزدانی در صفحه توییترش به مدیران استقلال پیشنهاد جذب هافبک تیم ملی را داد.

ماجرای جنجالی پیوستن سامان قدوس به استقلال

خبرملت: پیشکسوت استقلال درباره وعده بزرگی که به هواداران این تیم داده بود، توضیح جدیدی داده است.

به گزارش فوتبالی، حدود 40 روز قبل و در شرایطی که جدایی سامان قدوس از برنتفورد قطعی شده بود، داریوش یزدانی در صفحه توییترش به مدیران استقلال پیشنهاد جذب هافبک تیم ملی را داد.

نکته جالب اینکه یزدانی در پاسخ به هواداران استقلال که اعتقاد داشتند قطعا این بازیکن برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر ندارد و می‌خواهد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد، مدعی شد که او می‌تواند این بازیکن را راضی کند.

در شرایطی که هنوز تکلیف مقصد جدید قدوس مشخص نشده، یزدانی اعلام کرده که حضور احتمالی! این بازیکن در استقلال را باید منتفی دانست چرا که تفکر سرمربی جدید استقلال، دفاعی است و سامان دوست دارد در تیمی کار کند که مربی‌اش تفکر هجومی دارد.

ناگفته نماند جواد نکونام در چند سالی که وارد عرصه مربیگری شده، با وجود نتایج خوبی که گرفته، هرگز میل هجومی در تیمش دیده نشده و از نگاه کارشناسان سبک تفکرات او بسیار نزدیک تفکرات کارلوس کی‌روش است. شاید به همین دلیل بتوان نتیجه گرفت که چون قدوس جایی در تیم کی‌روش نداشت، پس به کار استقلالِ نکونام هم نمی‌آید.

البته از دید هواداران استقلال، این احتمال وجود دارد که نکونام در استقلال تغییر سیستم دهد و با توجه به ابزارش، هجومی بازی کند.

البته که اگر این اتفاق هم رخ دهد، خیلی خیلی بعید است که سامان قدوس بخواهد فوتبالش را در ایران ادامه دهد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار