علیرضا بیرانوند| پرسپولیس| استقلال

علیرضا بیرانوند با فروش مازراتی ثروتمند می‌شود | یک معامله پرسود حتی بیشتر از گلری استقلال و پرسپولیس

علیرضا بیرانوند با فروش مازراتی که به ایران وارد کرد صاحب سودی می‌شود که با مبلغ سقف قرارداد بازیکنان فوتبال در لیگ ایران برابری می‌کند و حتی از آن پرسودتر است.

علیرضا بیرانوند با فروش مازراتی ثروتمند می‌شود | یک معامله پرسود حتی بیشتر از گلری استقلال و پرسپولیس

خبرملت: بیرانوند با وارد کردن خودرو «پورشه ماکان» به ارزش هشت میلیارد تومان می‌تواند این خودرو را به قیمت ۳۰ میلیارد تومان در بازار آزاد بفروشد.

به گزارش خبرآنلاین، کمتر کسی باور می‌کرد یک خبر فوتبالی چنان انفجاری در شبکه‌های مجازی به راه بیندازد که مردم برای ساعاتی به کل مشکلات اقتصادی و اجتماعی را فراموش کنند و فکر و ذهن‌شان درگیر ماجرایی شود مبنی بر اینکه علیرضا بیرانوند به پیشنهاد ۹۵ میلیاردی استقلال برای دو فصل پاسخ مثبت می‌دهد یا خیر. 

علیرضا بیرانوند تا پیش از فسخ قرارداد، عقیده داشت باشگاه پرسپولیس آنطور که باید نسبت به تعهدات مالی به او وفادار و پایبند نبوده است. یکی از جنجال‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی اما گردش مالی وحشتناک در فوتبال به‌خصوص بین بازیکنان فوتبال است. هفته گذشته بود که رسانه‌ها اسناد حواله‌های خودروی بازیکنان تیم ملی ایران را منتشر کرد که نام علیرضا بیرانوند نیز بین آنها بود. 

بیرانوند با وارد کردن خودرو «پورشه ماکان» به ارزش هشت میلیارد تومان می‌تواند این خودرو را به قیمت ۳۰ میلیارد تومان در بازار آزاد بفروشد.  

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار