یاسین سلمانی| یاسین سلمانی استقلال| یاسین سلمانی پرسپولیس

بمب استقلال و یاسین سلمانی امروز می‌ترکد؟ | آخرین درخواست یاسین سلمانی از استقلال

گفته می‌شود انتقال یاسین سلمانی به استقلال به زودی انجام خواهد شد.

بمب استقلال و یاسین سلمانی امروز می‌ترکد؟ | آخرین درخواست یاسین سلمانی از استقلال

خبرملت: یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان از پایان فصل گذشته لیگ برتر سوژه اصلی نقل و انتقالات بوده است. خبرهایی مبنی بر پیوستن یاسین سلمانی به پرسپولیس شنیده می‌شد که بعد اعلام شد یحیی گل محمدی نیازی به او ندارد. در ادامه یاسین سلمانی به استقلال لینک شد. گفته می‌شود انتقال یاسین سلمانی به استقلال به زودی انجام خواهد شد.

به گزارش خبر ورزشی، سوژه اصلی نقل و انتقالات لیگ برتر در روزهای اخیر کاپیتان تیم ملی امید بوده است.

یاسین سلمانی پس از آن که متوجه شد در لیست یحیی گل محمدی (به دلیل ترافیک شدید خط میانی) جایی ندارد حالا به پیشنهاد استقلالی‌ها جدی‌تر فکر می‌کند.

در همین راستا خبردار شدیم کاپیتان تیم ملی امید درخواست رقم بالاتری نسبت به پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی استقلال به این باشگاه داده است.

گفته می‌شود یاسین سلمانی پیشنهاد خارجی ندارد و به احتمال زیاد شنبه یا یکشنبه تصمیم نهایی اش برای انتخاب استقلال را خواهد گرفت.

یاسین سلمانی

توهین باورنکردنی یاسین سلمانی به پرسپولیس

گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای به جذب یاسین سلمانی ندارد و دلیلش هم ویدئویی اعلام شده که در آن یاسین سلمانی به تعبیر هواداران پرسپولیس به این تیم توهین کرده است.

ویدئو لنگی گفتن یاسین سلمانی به پرسپولیس شاید تاثیری روی نگاه حرفه‌ای یحیی گل‌محمدی نگذارد اما هواداران پرسپولیس را نسبت به او دلسرد می‌کند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید کاپیتان تیم ملی که واقعا بازیکن مستعدی هم هست به کدام تیم می‌رود؟ استقلال یا پرسپولیس یا لژیونر می‌شود؟

او را نباید با یک ویدئو قضاوت کرد و شاید حتی پرسپولیسی باشد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار