یاسین سلمانی| یاسین سلمانی استقلال| یاسین سلمانی پرسپولیس

استقلال این بازیکن را جای یاسین سلمانی می‌خرد | یاسین سلمانی از دست استقلال پرید

استقلال که در جذب یاسین سلمانی ناموفق بود به دنبال خرید یک هافبک نام آشنا است.

استقلال این بازیکن را جای یاسین سلمانی می‌خرد | یاسین سلمانی از دست استقلال پرید

خبرملت: یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان از پایان فصل گذشته لیگ برتر سوژه اصلی نقل و انتقالات بوده است. خبرهایی مبنی بر پیوستن یاسین سلمانی به پرسپولیس شنیده می‌شد که بعد اعلام شد یحیی گل محمدی نیازی به او ندارد. در ادامه یاسین سلمانی به استقلال لینک شد.

شب گذشته یاسین سلمانی بازیکن مد نظر استقلال و پرسپولیس گفت قصد دارد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد و این پایانی بود بر رویای آبی شدن این ملی پوش.

سلمانی این سخنان را در حالی مطرح کرد که گفته می‌شد او با استقلال به توافق رسیده است.

جانشین یاسین سلمانی کیست؟

مسئولان استقلال برای پیدا کردن جانشین یاسین سلمانی که اعلام کرده تمایل دارد فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند، سراغ منتظر محمد، کاپیتان تیم فوتبال امید عراق رفتند که جزو سهمیه زیر 23 سال است.

به گزارش تسنیم، باشگاه استقلال با کاپیتان تیم فوتبال امید عراق برای وارد مذاکره شده است.

منتظر محمد باقٍ مع القوة الجویة | صحیفة الخلیج

مسئولان باشگاه استقلال طبق درخواست جواد نکونام مذاکراتی با یاسین سلمانی، وینگر فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان انجام دادند. آنها با مدیر برنامه‌های این بازیکن صحبت کردند و او هم 48 ساعت برای پاسخ دادن فرصت خواست اما در نهایت سلمانی روز گذشته اعلام کرد تمایل دارد فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند.

مسئولان استقلال بلافاصله برای پیدا کردن جانشین سلمانی سراغ منتظر محمد، کاپیتان تیم فوتبال امید عراق رفتند که جزو سهمیه زیر 23 سال است. محمد که در پست هافبک بازی می‌کند، از عربستان هم پیشنهاد خوبی دارد و باید دید استقلال می‌تواند با این شرایط این بازیکن که یکی از پدیده‌های فوتبال عراق است را جذب کند یا خیر.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار