استقلال| جواد نکونام

سورپرایز استقلال با ۳ بازیکن اروپایی | جواد نکونام شگفتانه دارد | یاغی امروز در استقلال

پروسه خرید بازیکنان جدید استقلال هنوز به پایان نرسیده و مسئولان این باشگاه در تلاشند از سهمیه‌های باقی‌مانده نهایت استفاده را ببرند

سورپرایز استقلال با ۳ بازیکن اروپایی | جواد نکونام شگفتانه دارد | یاغی امروز در استقلال

خبرملتاستقلال قرار است به زودی اولین بازی خود را در لیگ برتر انجام دهد. استقلال در حالی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود که هنوز گزینه‌های مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات نخریده است. مهرداد محمدی مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. منتظر محمد هافبک عراقی نیز به استقلال پیوسته و این تیم هنوز به دنبال خرید مهره‌های جدید است و در عین حال می‌خواهد کادر فنی خود را هم تکمیل کند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد به احتمال فراوان دو بازیکن اروپایی دیگر برای پیوستن به جمع آبی‌پوشان در تهران حاضر خواهند شد.

پروسه خرید بازیکنان جدید استقلال هنوز به پایان نرسیده و مسئولان این باشگاه در تلاشند از سهمیه‌های باقی‌مانده نهایت استفاده را ببرند. مسئولان استقلال در همین راستا در تلاشند تا فصل جدید را حداقل با حضور ۳ بازیکن اروپایی آغاز کند اما به احتمال بسیار زیاد در هفته اول فقط می‌توانند یکی از آن‌ها را به میدان بفرستند.

کوین یامگا به واسطه حضور چندساله در استقلال کاملا با شرایط فنی تیم آشنا است و جواد نکونام هم به این فوتبالیست حرفه‌ای اعتقاد دارد بنابراین از وجودش در بازی با صنعت نفت استفاده خواهد شد، اما قرار است بازیکنان جدید خارجی نیز به استقلال ملحق شوند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد به احتمال فراوان طی روزهای باقی‌مانده و تا قبل از مسابقه با صنعت نفت آبادان دو بازیکن اروپایی دیگر برای پیوستن به جمع آبی‌پوشان در تهران حاضر خواهند شد، اما با توجه به این‌که آن‌ها باید تست پزشکی بدهند، با باشگاه توافق نهایی کنند و البته در تمرینات تاکتیکی حاضر شوند، قطعا به مسابقه هفته اول نخواهند رسید و در بهترین شرایط از جدال با ملوان در هفته دوم یا تقابل با سپاهان در هفته سوم به کار گرفته خواهند شد.

شانس این‌که روبرتو تورس یکی از این اروپایی‌ها باشد زیاد است، اما باشگاه استقلال بازیکنان دیگری را نیز مد نظر دارد که باید دید سرنوشت آن‌ها چه خواهد شد!

روبرتو تورس

سورپرایز جواد نکونام برای اسقلالی‌ها

هفته اول لیگ بیست و سوم با نظر سازمان لیگ با تأخیر حدودا یک هفته‌ای آغاز خواهد شد.

روز پنج شنبه هفته جاری، قرار است استقلال به مصاف صنعت نفت آبادان برود. بسیاری از علاقمندان فوتبال به ویژه استقلالی‌ها منتظر رونمایی از تیم جواد نکونام در لیگ بیست و سوم هستند.

در همین ارتباط شنیدیم سرمربی استقلال یک سورپرایز ویژه برای عبدالله ویسی و شاگردانش دارد. گفته می‌شود محمد منتظر کاپیتان تیم ملی امید عراق قرار است در اولین دیدار استقلال برابر صنعت نفت آبادان به میدان برود.

استقلالی‌ها امیدوارند ستاره جوان و عراقی این تیم بتواند در لیگ بیست و سوم خوش بدرخشد.

قابلیت جذاب منتظر محمد خرید جدید استقلال تقدیم نکونام

یاغی امروز در استقلال

یاغی محبوب هواداران استقلال امروز با مدیران این باشگاه بر سر میز مذاکره می نشیند.

به گزارش طرفداری، پس از اینکه جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد شایعات زیادی پیرامون حضور مهدی هاشمی نسب در کادرفنی استقلال مطرح شد. شایعه شده بود مهدی هاشمی نسب مجوز کار ندارد و به همین دلیل نمی تواند در کادرفنی استقلال حاضر شود اما حالا خبر می رسد مشکلات رفع شده و یاغی مجبوب سکوهای آبی در لیگ بیست و سوم کنار جواد نکونام خواهد بود.

مهدی هاشمی نسب

امروز یا فردا مهدی هاشمی نسب با مدیران استقلال جلسه خواهد داشت و به احتمال زیاد توافق بین طرفین صورت می گیرد. هاشمی نسب روزهای اخیر در خرمشهر حضور داشت و به همین علت جلسه او با مدیران باشگاه استقلال به تعویق افتاد.

به هر روی حضور مهدی هاشمی نسب در استقلال قطعی است و زوج نکونام - هاشمی نسب بار دیگر تشکیل خواهد شد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار