پرسپولیس

پرسپولیس با این پدیده قرارداد می‌بندد | بازیکن جدید پرسپولیس ۲۲ ساله و آینده‌دار است

پرسپولیس در روزهای پایانی فصل نقل و انتقلات در حال تکمیل کردن تیم خود است و حالا با چهره‌ای جوان در آستانه رسیدن به توافق است.

پرسپولیس با این پدیده قرارداد می‌بندد | بازیکن جدید پرسپولیس ۲۲ ساله و آینده‌دار است

خبرملت: تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را خریده است. با این حال بازیکن های زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و به همین خاطر این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است. پرسپولیس و یحیی گل محمدی یک دروازه بان ذخیره و یک مهاجم گلزن می‌خواهند. با این وجود ممکن است به دلیل اینکه بازیکنان باکیفیتی در بازار نقل و انتقالات نمانده‌اند پرسپولیس برای خرید یک مهاجم خوب تا نیم فصل صبر کند.

یکی از دغدغه‌های کادرفنی پرسپولیس جذب یگ گلر جوان است.

به گزارش خبر ورزشی، پرسپولیس بعد از جدایی احمد گوهری حالا تنها علیرضا بیرانوند را به عنوان گلر اصلی خود در اختیار دارد و یکی از دغدغه‌های اصلی کادرفنی این تیم و هواداران پرسپولیس پیدا کردن جانشینی برای بیرانوند است. با توجه به پر بودن لیست بزرگسال پرسپولیس این باشگاه باید به سراغ جذب یک گلر خارجی برود که زیر ۲۳ سال باشد. طی روزهای گذشته گزینه‌های زیادی به باشگاه پرسپولیس و کادرفنی این تیم معرفی شدند تا بعد از تایید نهایی یحیی گل محمدی و ننکا مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس، یک گلر جذب شود.

یحیی در نهایت به دو گزینه نهایی رسید و آن‌ها را به باشگاه معرفی کرد تا مذاکره برای جذب یکی از این دو گلر شروع شود. گزینه اولی که با او مذاکره شد، ژوآئو پائولو بود. پائولو دروازه‌بان ۲۲ ساله تیم چاپه‌کوئنسه برزیل که در سال ۲۰۲۱ سابقه ۱۸ بازی برای این تیم در سری A برزیل دارد گزینه سرخ‌ها برای خط دروازه است.مذاکرات اولیه نیز برای انتقال این بازیکن از باشگاه برزیلی به پرسپولیس انجام شده و توافقاتی هم بین طرفین حاصل شده است.

دو گزینه نهایی خارجی پرسپولیس مشخص شدند/ شانس این برزیلی بیشتر است!

باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه پائولو با تیمش قرارداد دارد، در حال مذاکره برای چگونگی در اختیار گرفتن این گلر جوان است. حتی این احتمال هم وجود دارد که این گلر برزیلی به صورت قرضی راهی پرسپولیس شود. همچنین یک گلر زیر ۲۳ سال دیگر هم مدنظر پرسپولیس قرار دارد و مذاکرات اولیه هم برای به خدمت گرفتن او انجام شده ولی هنوز طرفین به توافق نهایی دست پیدا نکردند. هرچند این گزینه دوم هم بدون شانس نیست، ولی شانس گزینه برزیلی برای پیوستن به پرسپولیس بیشتر است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار