پرسپولیس

پرسپولیس بدون مهاجم می‌شود | خط قرمز یحیی روی مهاجمان پرسپولیس!

احتمال دارد یحیی گل محمدی در مسابقه مقابل تراکتور هواداران پرسپولیس را سورپرایز کند.

پرسپولیس بدون مهاجم می‌شود | خط قرمز یحیی روی مهاجمان پرسپولیس!

خبرملت: تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را خریده است. با این حال بازیکن های زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و به همین خاطر این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است. پرسپولیس هفته اول را با برد شروع کرد. هواداران پرسپولیس معتقدند این تیم امسال هم می‌تواند قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. 

پیش بینی می‌شود پرسپولیس در تبریز بدون مهاجم تخصصی مقابل تراکتور بازی کند.

به گزارش طرفداری، بازی با تعداد هافبک های زیاد تاکتیک مورد علاقه یحیی گل محمدی است. او در مقاطعی از لیگ بیستم نیز با همین روش بازی کرد. در همان مقطعی که محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر باعث شد یحیی به بازی بدون مهاجم هدف روی آورده و با آرایش 0-6-4 مقابل حریفانش بازی کند.

در این میان پرسپولیس با وجود حضور شهاب زاهدی و مهدی عبدی به عنوان مهاجم تخصصی، در بازی قبلی تنها با یک مهاجم هدف بازی کرد و مهدی عبدی 90 دقیقه روی نیمکت نشست و جالب اینجاست از دقیقه 63 که زاهدی تعویض شد، شاگردان یحیی برای 27 دقیقه بدون مهاجم تخصصی و با 6 هافبک بازی کردند.

از این رو پیش بینی می شود سرمربی سرخ ها برای کسب نتیجه مقابل تیم پرمهره و هجومی تراکتور از ابتدا با همین ترکیب راهی میدان شده و در 20 دقیقه پایانی در صورت نیاز به پیروزی یکی از مهاجمان تخصصی اش را راهی میدان کند.

باید منتظر بود و دید درنهایت یحیی گل محمدی چه تدبیری برای بازی حساس با تراکتور خواهد داشت و می تواند با پیروزی در این بازی حساس تیمش را 6 امتیازی کند یا نه.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار