سعید عزت اللهی| سعید عزت اللهی استقلال| سعید عزت اللهی پرسپولیس

سعید عزت اللهی به خاطر پرسپولیس تاوان می‌دهد | روزهای تیره سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی که گفته می‌شود در زمستان به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس منتقل می‌شود در حال حاضر روزهای تیره‌ای را از سر می‌گذراند.

سعید عزت اللهی به خاطر پرسپولیس تاوان می‌دهد | روزهای تیره سعید عزت اللهی

خبرملت: سعید عزت اللهی از ابتدای تابستان مورد توجه پرسپولیس و استقلال قرار گرفته است. رسانه‌ها خبر می‌دهند که سعید عزت اللهی ترجیح می‌دهد در پرسپولیس بازی کند. حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده که سعید عزت اللهی برای پیوستن به این تیم ترغیب شود اما باشگاه دانمارکی رضایتنامه خروج او را امضا نمی‌کند. سعید عزت اللهی مایل است به پرسپولیس بپیوندد و شاید این موضوع برای او گران تمام شود زیرا تیم دانمارکی او را از فهرست خود خارج کرده است.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه به هیچ‌یک از باشگاه‌های خواهان خودش ملحق نشد، تاکنون در دیدارهای رسمی به میدان نرفته است.

به گزارش خبر ورزشی، تیم فوتبال ویله بولدکلوب عصر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته چهارم سوپرلیگ دانمارک میزبان میتیلند خواهد بود.

نکته قابل توجه برای فوتبال‌دوستان ایرانی این بود که سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی تیم ویله جایی در فهرست ۲۰ نفره تیمش ندارد؛ اتفاقی که برای چهارمین بار در این فصل رخ می‌دهد.

عزت‌اللهی در نقل‌وانتقالات تابستان ۱۴۰۲ مورد توجه باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز قرار گرفته بود و باشگاه ویله بولدکلوب ابتدا رقم ۳۰۰ هزار دلار را برای صدور رضایتنامه هافبک ایرانی خود اعلام کرد.

پس از بررسی پیشنهادها، این رقم به عدد یک میلیون دلار افزایش یافت و بعد از پاسخ منفی باشگاه‌های ایرانی به پرداخت این عدد، دیگر شاهد حضور عزت‌اللهی در تیم ویله در مسابقات رسمی نبودیم.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار