استقلال

استقلال با دو بازیکن خارجی به توافق رسید | ستاره‌های خارجی استقلال در راه تهران

استقلال با دو بازیکن خارجی به توافق رسید | ستاره‌های خارجی استقلال در راه تهران

خبرملت: رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده و استقلال فصل را با دو برد شروع کرد. استقلال در حالی نفت آبادان و ملوان را شکست داد که هنوز گزینه‌های مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات نخریده است. مهرداد محمدی مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. استقلال منتظر محمد را هم خرید اما او را به عنوان بازیکن قرضی به تیم مس رفسنجان فرستاد. استقلال در روزهای پایانی نقل و انتقالات به دنبال خرید ستاره‌هاست.

زمان حضور بازیکنان خارجی استقلال در تهران مشخص شد.

به گزارش فارس، باشگاه استقلال در جهت تقویت تیم و بنابر درخواست جواد نکونام با چند بازیکن خارجی وارد مذاکره شده و قرار است پس از توافقات لازم، 2 بازیکن وارد تهران شود.

یک هافبک مصری و یک مهاجم آرژانتینی، بازیکنانی هستند که باشگاه استقلال طبق نظر سرمربی تیم با آن‌ها وارد مذاکره شده و قرار است پس از نهایی شدن مذاکرات، این 2 بازیکن به کشورمان سفر کنند.

درحالیکه گفته می‌شود این بازیکنان امشب به تهران می‌آیند اما بر اساس پیگیری از باشگاه استقلال مشخص طبق برنامه ریزی انجام شده، قرار است یکی از این 2 نفر آخر هفته جاری به تهران سفر کند و دیگری نیز اوایل هفته آینده وارد کشورمان شود.

انتقال استقلال از پرسپولیس 

از ابتدای فصل نقل و انتقالات در تابستان امسال تاکنون استقلال سه بار جنگ مستقیم را به پرسپولیس واگذار کرده است. اولین تقابل به ماجرای علیرضا بیرانوند باز می‌گردد که در پرسپولیس ماند و استقلال نیامد.

سرخپوش شدن مسعود ریگی و یاسین سلمانی هم رویارویی‌های دیگری بود که به نفع پرسپولیسی‌ها تمام شد. البته به نظر می‌رسد تقابل آبی و قرمز در این عرصه هنوز تمام نشده است چون هر دو تیم استقلال و پرسپولیس همچنان به دنبال فراهم کردن شرایطی برای جذب سعید عزت اللهی هستند.

سعید عزت اللهی

لژیونر ملی پوشی که ظاهرا تا دی ماه امسال با باشگاه دانمارکی قرارداد دارد اما از آن زمان مهره آزاد قلمداد می‌شود و اگر قراردادش را تمدید نکرده باشد، صرفاً باید خودش را از نظر مالی راضی کند و دیگر نیازی نیست پول رضایتنامه بدهد

به گزارش خبر ورزشی، استقلالی‌ها از همین حالا در تدارک هستند تا عزت اللهی را دی ماه امسال به استقلال بیاورند و انتقام یکی از ناکامی‌های خود در مهلت نقل و انتقالات تابستانی را از پرسپولیس بگیرند. البته فراموش نکنیم اگر سعید در جام ملت‌ها برای ما بدرخشد، قطعاً مشتریان دیگری هم پیدا می‌کند و همین مسئله کار استقلال را دشوار خواهد کرد.

چراغ مثبت روبرتو تورس برای پیوستن به استقلال

روبرتو تورس کاپیتان سابق تیم فوتبال اوساسونا که در زمان حضور جواد نکونام روی نیمکت سرمربیگری فولاد به این تیم پیوسته بود پس از جدایی نکونام از فولاد این بازیکن هم از تیم اهوازی جدا شد و حالا که نکونام هدایت استقلال را برعهده گرفته تورس یکی از گزینه‌های حضور در تیم پرطرفدار تهرانی شده است.

تورس که نامش در گوشه و کنار باشگاه استقلال به گوش می‌رسد با انتشار تصویری از تمریناتش با پیراهن آبی از آمادگی خودش خبر داد و نوشت: «از زمان استفاده می‌کنم» 

عکس| تورس پیراهن آبی به تن کرد/ پیام ویژه ستاره محبوب نکونام برای استقلالی‌ها

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار