استقلال| مهدی مهدی پور

موثرترین بازیکن فصل استقلال کیست؟ | بازیکنی که بدون هیاهو ستاره استقلال شد

در طول 4 هفته ای که از لیگ برتر می گذرد، هیچ بازیکنی به اندازه او در روند تهاجمی استقلال موثر نبوده است.

موثرترین بازیکن فصل استقلال کیست؟ | بازیکنی که بدون هیاهو ستاره استقلال شد

خبرملت: رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده و استقلال فصل را با دو برد شروع کرد. استقلال در حالی نفت آبادان و ملوان را شکست داد که هنوز گزینه‌های مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات نخریده است. مهرداد محمدی مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. استقلال منتظر محمد را هم خرید اما او را به عنوان بازیکن قرضی به تیم مس رفسنجان فرستاد. استقلال در روزهای پایانی نقل و انتقالات به دنبال خرید ستاره‌هاست.

جواد نکونام مثل فرهاد مجیدی موفق شده از هافبک استقلال به بهترین شکل ممکن استفاده کند

در طول 4 هفته ای که از لیگ برتر می گذرد، هیچ بازیکنی به اندازه مهدی مهدی پور در روند تهاجمی استقلال موثر نبوده است.

به گزارش طرفداری، مهدی مهدی پور در دوران حضور فرهاد مجیدی که منجر به قهرمانی استقلال شد، بیشترین دقایق بازی را در این تیم داشت و نقش مهمی در موفقیت آبی ها ایفا کرد اما ریکاردو ساپینتو چندان اعتقادی به حضور این بازیکن نداشت و او بخش عمده ای از فصل را روی نیمکت نشست.

استقلال

با این حال مهدی مهدی پور دوباره با حضور نکونام احیا شده و جای ثابتش در ترکیب اصلی آبی ها را پیدا کرده است، مهدی پور در 2 بازی با ملوان و استقلال خوزستان 2 پاس گل 3 امتیازی داده و هیچ بازیکنی به اندازه او روی پیروزی های استقلال موثر نبوده است.

به نظر می رسد مهدی پور با ادامه این روند می تواند حتی به تیم ملی هم فکر کند و او برای حضور در جام ملت های آسیا هم شانس خواهد داشت.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار