استقلال

بازیکن استقلال خانه‌نشین شد | اتفاق عجیب برای ستاره استقلال

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران خانه‌نشین شد.

بازیکن استقلال خانه‌نشین شد | اتفاق عجیب برای ستاره استقلال

خبرملت: رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده و استقلال فصل را با دو برد شروع کرد. استقلال در حالی نفت آبادان و ملوان را شکست داد که هنوز گزینه‌های مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات نخریده است. مهرداد محمدی مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. استقلال منتظر محمد را هم خرید اما او را به عنوان بازیکن قرضی به تیم مس رفسنجان فرستاد. استقلال در روزهای پایانی نقل و انتقالات به دنبال خرید ستاره‌هاست.

با گذشت 4 هفته از شروع لیگ برتر عارف غلامی به جای انتخاب تیم جدید به همراه خانواده اش مشغول ایرانگردی است.

به گزارش طرفداری، عارف غلامی فصل قبل با قرارداد 25 میلیاردی گران ترین بازیکن استقلال بود و انتظار داشت در بدترین حالت با همین مبلغ قراردادش را تمدید کند.

با این حال استقلال به دلیل سقف بودجه نتوانست این پول را به او بدهد و طمع این بازیکن و طولانی کردن پروسه تمدید قراردادش این بار جواب نداد تا راه بازگشت او به تیم سابقش بسته شود و مشخص نیست پیشنهاد خارجی که او از آن صحبت کرده بود هم به کجا رسید و این بازیکن فعلا بیرون نشسته است.

عارف غلامی به جای اینکه الان در زمین فوتبال باشد، به همراه خانواده اش مشغول ایرانگردی است تا این موضوع مشخص شود که یک تصمیم اشتباه چقدر می تواند در آینده یک بازیکن تاثیرگذار باشد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار