استقلال| جواد نکونام

بمب پایانی استقلال و لبخند رضایت جواد نکونام | ستاره محبوب سرمربی استقلال از راه رسید

فصل نقل و انتقالات گرچه برای هواداران استقلال چندان خوب شروع نشد اما به نظر می‌رسد پایان بسیار خوبی دارد.

بمب پایانی استقلال و لبخند رضایت جواد نکونام | ستاره محبوب سرمربی استقلال از راه رسید

خبرملت: رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده و استقلال فصل را با دو برد شروع کرد. استقلال در حالی نفت آبادان و ملوان را شکست داد که هنوز گزینه‌های مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات نخریده است. مهرداد محمدی و بلانکو مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. استقلال منتظر محمد را هم خرید اما او را به عنوان بازیکن قرضی به تیم مس رفسنجان فرستاد. نقل و انتقالات به پایان رسیده است اما استقلال احتمالا یک ستاره جذب خواهد کرد.

جواد نکونام با وجود جذب گوستاوو بلانکو، هنوز انتظاراتش در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه برآورده نشده و چشم به راه جذب یک هافبک خارجی است.

نکونام که نام بازیکنان خارجی پرشماری را به مدیریت باشگاه استقلال تحویل داد و سرانجام انتقال بلانکو نهایی شد، حالا از مدیران استقلال خواسته تا شرایط را برای حضور ورده در تیمش فراهم کنند. 

گفته می‌شود که توافقات میان طرفین انجام شده اما هنوز قراردادی رسماً به امضا نرسیده تا پرونده نقل‌وانتقالاتی استقلال هم به‌واسطه تکمیل‌نشدن فرآیند جذب ورده همچنان باز باشد؛ هر چند که به نظر می‌رسد به‌زودی این انتقال هم نهایی شده و پرونده نقل‌وانتقالاتی آبی‌ها بسته خواهد شد.

 

licensed-image_j3Smc1g

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار